اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

بدهی 10 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به معارضان بزرگراه برازجان ـ گناوه

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 10 میلیارد تومان باید به معارضان بزرگراه در حال ساخت برازجان به گناوه پرداخت کنیم.

بدهی 10 میلیارد تومانی راه و شهرسازی به معارضان بزرگراه برازجان ـ گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: اگر بدهی به معارضان را پرداخت کنیم روند اجرای پروژه تسریع می‌شود بنابراین انتظار داریم اعتبار لازم برای این امر تامین شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 35 کیلومتر دیگر از این بزرگراه باقی مانده و پیش‌بینی می‌کنیم اوایل سال آینده به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: اجرای این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک این محور و کم شدن سوانح رانندگی خواهد داشت.

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر نیز در این نشست گفت: احداث پایگاه امداد هوایی از دیگر مصوباتی است که قرار است قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان بوشهر و در محدوده پارس جنوبی و شمالی اجرا کند.

عبدالکریم شعبان‌زاده افزود: 12 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار این طرح است و قرار است در محدوده پارس شمالی و جنوبی اجرا شود.

وی گفت: برای توسعه فضاهای بهداشتی در منطقه پارس شمالی و جنوبی احداث یک مرکز درمانی با استانداردهای بالا ضروری است و در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه را نیز عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول