اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه زیربنایی در برازجان

شهردار برازجان از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه زیربنایی در برازجان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه زیربنایی در برازجان

ماشاالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و تاثیرگذار دارد و به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی شاهد حضور این نهاد هستیم.

وی افزود: در دهه فجر امسال 100 برنامه با همکاری این نهاد در سطح شهر برگزار شده و شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه نیز توسط شهرداری هستیم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: امسال در دهه فجر تعداد 10 پروژه بزرگ و مهم با اعتبار 15 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت و مردم از این طرح‌ها برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه کیفیت بالای این پروژه‌ها موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد، افزود: سرکشی به پروژه‌ها و نظارت بر آنها با شتاب خوبی ادامه دارد و این امر تاثیر خوبی در بهبود پروژه‌ها داشته است.

شهردار برازجان از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه زیربنایی در برازجان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

احمدی تاکید کرد: روز گذشته استاندار بوشهر با حضور در برازجان چند پروژه عمران شهری را افتتاح کرد و مردم از این طرح‌ها استفاده کردند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول