اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی لنده خبر داد

شرکت بیش از 300 نفر از مددجویان کمیته امداد در کلاس‌های آموزشی و ترویجی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده گفت: در کلاس‌های آموزشی و ترویجی کمیته امداد بیش از 300 نفر از افراد زیر پوشش این نهاد شرکت کردند.

شرکت بیش از 300 نفر از مددجویان کمیته امداد در کلاس‌های آموزشی و ترویجی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت‌الله دوستی عصر امروز در بازدید از کلاس آموزشی و ترویجی کمیته امداد لنده با اشاره به استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های آموزشی ترویجی گفت: در کلاس‌های آموزشی ترویجی کمیته امداد بیش از 300 نفر از افراد زیر پوشش این نهاد در رشته‌ها و حرفه های مختلف شرکت کردند.

وی ‌افزود: این کلاس‌ها به منظور بالا بردن سطح علمی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در حوزه‌ها و حرفه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد لنده آموزش را یکی از نیازهای اساسی قبل از اجرای طرح‌های خود کفایی خواند و گفت: این سیاست آموزش محور کمیته امداد در پایداری مشاغل و حرفه‌های مختلف تأثیر به‌سزایی دارد.

دوستی تصریح کرد: کلاس آموزشی و ترویجی برای دامداران تحت پوشش کمیته امداد شهرستان لنده با موضوعات «بیماری‌های مشترک انسان و دام، رعایت نکات بهداشتی در نگهداری دام‌ها، شیوه‌های نوین نگهداری دام‌ها و چگونگی مقابله با بیماری‌های دامی» برگزار می‌شود.

وی افزود: در حوزه‌های دامداری، خیاطی، کامپیوتر و سایر رشته‌ها کلاس های آموزشی برگزار می‌شود تا افراد زیر پوشش بتوانند با آشنایی هر چند مختصر با مشاغل یک حرفه مناسب برای خود انتخاب کنند.

دوستی اذعان کرد: کلاس‌های آموزشی و ترویجی با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان لنده و شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و استفاده از کارشناسان و اساتید مجرب در رشته‌های دامداری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در پایان هر دوره و کلاس بسته‌های دارویی رایگان به ارزش 120 هزار ریال اهدا می‌شود که جمع داروهای اهدایی چیزی قریب به 360 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده تصریح کرد: به منظور رفاه حال مددجویان و جلوگیری از هزینه‌های مددجویان این دوره‌ها و کلاس‌ها به‌ صورت گردشی هر روز در یک روستا از ساعت هشت صبح تا ساعت 15 عصر به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/82013/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول