اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد:

100 هزار دانشجو در کل کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی گفت: یکصد هزار دانشجو تحت حمایت در کل کشور وجود دارد که 72 هزار نفر پیام‌نور، آزاد و علمی و کاربردی هستند.

100 هزار دانشجو در کل کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر میرشکار صبح امروز در نشست مدیران کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به 14 اسفند روز تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد توان‌افزایی در جوانان و نوجوانان بوده که برنامه‌‎های مختلفی در این راستا تدوین و اجرا می‌شود.

میرشکار اضافه کرد: بیش از یک میلیون نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از کار افتاده نیستند و ظرفیت این را دارند که موجب توانمندی فرهنگی و اقتصادی خانواده‌هایشان شوند.

وی افزود: از بین چهار میلیون نفر افراد تحت حمایت کمیته امداد بیش از یک میلیون و 200 هزار دانشجو، دانش‌آموز و فار‌غ‌التحصیلان را تشکیل می‌دهند که از کار افتاده نیستند و با برنامه‌های مختلف موجب توانمندی خانواده‌هایشان می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: یکصد هزار دانشجو تحت حمایت در کل کشور وجود دارد که 72 هزار نفر پیام‌نور، آزاد و علمی و کاربردی هستند و مابقی آن در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می‌کنند و از خدمات پرداخت هزینه‌های تحصیل این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

میرشکار بیان داشت: تعداد زیادی از دانشجویان ما فارغ‌التحصیل شده‌اند و اکنون توانسته‌اند در سکوهای مختلف خدمتگزاری در کشور فعالیت کنند که این بیانگر آن است که اگر در زندگی آنها فقر وجود دارد خداوند چیز برتری به عنوان استعداد در وجودشان قرار داده است.

این مسئول ضمن بیان اینکه امسال 6 هزار مقاله در زمینه سبک زندگی به این نشست‌ها در سراسر کشور ارسال شده متذکر شد: دانشجویان ما نباید تنها به ورود به دانشگاه بسنده کنند بلکه باید با انجام تحقیق و پژوهش از ظرفیت‌های مختلف علمی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول