اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده مطرح کرد

کمیته امداد پیشرو در ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه

فرماندار لنده گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از آغاز تأسیس تاکنون توانسته در زمینه رفع محرومیت و ریشه‌کنی فقر گام‌های بلندی بردارد که نمود آن را می‌توان در رشد کارآفرینی و خودکفایی مددجویان این نهاد مشاهده کرد.

کمیته امداد پیشرو در ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به اجرای بیش از 200 برنامه‌ فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان گفت: حضور حماسی مردم در 22 بهمن اوج اقتدار ملی ایران را به رخ جهانیان کشید تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبرین جهان بزنند.

وی افزود: همراهی و وحدت مسئولان در اجرای برنامه نقطه قوتی بوده که باعث شد تجلی آن را در 22 بهمن مشاهده کنیم.

فرماندار لنده در ادامه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم گفت: یادواره 88 شهید شهرستان لنده باید در شأن و جایگاه شهدا برگزار شود.

مرادی به لزوم همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا مختص به یک نهاد و یا اداره خاص نیست بلکه هر کسی که از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و انقلاب استفاده می کند مدیون شهداست و باید دین خود را ادا کند.

وی تصریح کرد: مراسم یادواره شهدا باید به گونه‌ای برگزار شود که حال و هوای شهرستان، حال و هوای جبهه و جنگ به خود بگیرد و بار دیگر عطر شهادت در این شهرستان طنین انداز شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به برگزاری نمایشگاه ادوات جنگی در این یادواره اشاره کرد و گفت: تداعی خاطرات جبهه و جنگ و استفاده از سخنرانان مجرب می‌تواند به جذب جوانان و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه کمک کند.

مرادی در ادامه با اشاره به تذکرات اداری گفت: رعایت نظم و انضباط اداری زیربنای پیشرفت و بالا رفتن نرم عملکرد دستگاه ها و ادارات بوده که مسئولان باید با دقت فراوان به آن بپردازند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع از ضروریات مدیریتی در هر دستگاه است که باید رعایت شود.

فرماندار لنده به جشن نیکوکاری و هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از آغاز تأسیس تا کنون توانسته نسبت به ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه تحولاتی به وجود آورد که امروزه نمود آن را در رشد کارآفرینی و خودکفایی مددجویان آن می‌توان دید.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول