اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

295 یتیم زیر پوشش کمیته امداد چرام هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: 295 یتیم زیر پوشش کمیته امداد چرام هستند.

295 یتیم زیر پوشش کمیته امداد چرام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌حسن مظاهری صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چرام با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی چرام در تمامی سرفصل‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اول است، اظهار کرد: با توجه به همکاری و مشارکتی که در بیرون از شهرستان داریم، در همه آیتم‌ها و در راس مشارکت‌های مردمی در استان حرف اول را می‌زنیم.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به این مطلب که کمیته امداد این شهرستان نقاط قوت زیادی دارد و تنها ضعف آن این است که نیازمند همکاری بیشتر ادارات است، عنوان داشت: بحث فرهنگ، بحثی نیست که متولی آن فقط آموزش و پرورش یا کمیته امداد باشد، بلکه همه نهادها موظف به حمایت فرهنگی دانش‌آموزان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌های خود را تقویت کنیم، به وجود دانش‌آموزان مستعد در چرام اشاره کرد و گفت: اگر این دانش‌آموزان به درستی تقویت شوند، آینده شهرستان چرام تضمین شده است.

این مسئول ایتام شهرستان چرام را 295 نفر ذکر کرد و ابراز داشت: 135 نفر از این ایتام حامی دارند و بخشی از آنان حامی ندارند که در این خصوص ادارات ما می‌توانند حامی یک یتیم شوند.

مظاهری در ادامه اضافه کرد: مشکلات معیشتی و پوشاکی دانش‌آموزان به خصوص ایتام بر خانواده‌های نیازمند سنگینی می‌کند و نیاز به کمک به این قشر بسیار مشهود است.

وی افزود: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند رسالت رفع مشکلات نیازمندان را عهده‌دار باشد و باید تمام دستگاه‌های اداری همدوش با کمیته امداد در این راه گام بردارند.

مظاهری به نقش اصحاب رسانه و بسیج در این زمینه اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج در سال گذشته در یک روز 6 میلیون تومان کمک جمع‌آوری کرد، اذعان داشت: در بحث تعامل با اصناف و بازاریان نیز نیازمند همکاری و مشارکت عزیزان هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام همچنین از همکاری خوب ادارات با برنامه‌های کمیته امداد در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: انتظار می‌رود که ادارات و دستگاه‌ها امسال نیز در جشن ملی نیکوکاری حضور پررنگی داشته باشند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد کمیته امداد نسبت به تهیه شناسنامه ایتام اقدام و به فرمانداری تحویل دهد تا از طریق فرمانداری برای حامی‌یابی به ادارات ارسال شود.

انتهای پیام/82002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول