اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت تحصیلی فرزندان مددجویان صورت گرفت

پرداخت 408 میلیون ریال به دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد کهگیلویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از پرداخت 408 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی در کهگیلویه خبر داد.

پرداخت 408 میلیون ریال به دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: حمایت از دانش‌آموزان مورد حمایت؛ از اهداف کمیته امداد کهگیلویه در راستای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی این قشر از مددجویان است.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: بر همین اساس از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 210 دانش‌آموز مشغول به تحصیل از خدمات رفاهی و آموزشی این نهاد حمایتی در کهگیلویه بهره‌مند شده‌اند.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه این تعداد دانش‌آموز در مراکز شبانه‌روزی آموزشی دهدشت و دیشموک مشغول به تحصیل هستند، افزود: در همین راستا 102 نفر از دانش‌آموزانی که در سایر مراکز مشغول به تحصیل می‌باشند نیز کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

رحیمی‌نیا کمک هزینه پرداختی به این تعداد از دانش‌آموزان را 40 میلیون و 800 هزار ریال عنوان و خاطرنشان کرد: به هر کدام از دانش‌آموزان مشمول دریافت هزینه تحصیلی، مبلغ 400 هزار ریال پرداخت شده است.

این مسئول کمک به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی را یکی از مؤلفه‌های کاری کمیته امداد شهرستان دانست.

وی هم‌چنین توجه خاص به وضعیت بهداشت و سلامت مددجویان و بویژه بیماران را از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان برشمرد و گفت: در تمام سرفصل‌های بهداشتی از جمله برگزاری کلاس آموزش مبارزه با بیماری‌ها، توزیع اقلام بهداشتی و سرفصل درمان شامل؛ قرارداد با مراکز درمانی و پرداخت هزینه درمان بیماران خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول