اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای زمین توسط یک نیکوکار

حسینیه و مسجد فرهنگیان عنبرآباد کلنگ‎زنی شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: با اهدای قطعه زمینی توسط خیر عنبرآبادی حسینیه و مسجد فرهنگیان با متراژ یک هزار و 200 متر کلنگ‎زنی شد.

حسینیه و مسجد فرهنگیان عنبرآباد کلنگ‎زنی شد

عباس عبادی امروز در حاشیه کلنگ‎زنی حسینیه و مسجد فرهنگیان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: یک قطعه زمین به متراژ 500 متر توسط خیر عنبرآبادی برای احداث حسینیه فرهنگیان و مسجد اهدا شده است.

وی، ارزش ریالی این زمین را 150 میلیون تومان دانست و ابراز داشت: 700 متر دیگر از این زمین توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان خریداری شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری فرهنگیان این مسجد و حسینیه را بسازیم تا مایه خیر و برکت برای شهرستان عنبرآباد و این قشر زحمتکش باشد.

به گزارش فارس؛ مراسم کلنگ‎زنی مسجد و حسینیه فرهنگیان شهرستان عنبرآباد با حضور محمدحسن بیگی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پروش استان کرمان، رئیس آموزش و پرورش و برخی از مسئولان محلی و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80005/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول