اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

فاز نخست مجتمع تجاری خدماتی شهر سرکان کلنگ‌زنی شد

طی مراسمی فاز نخست مجتمع تجاری خدماتی شهر سرکان با حضور مسئولان و مردم کلنگ‌زنی شد.

فاز نخست مجتمع تجاری خدماتی شهر سرکان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان شامگاه دوشنبه با حضور حسین‌علی شرکائی فرماندار، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، مسعود حمزه‌ای شهردار سرکان و جمعی از مسئولان شهرستان فاز نخست مجتمع تجاری خدماتی سرکان کلنگ‌زنی شد.

شهردار سرکان در این آیین با اشاره به اینکه سرکان از ظرفیت‌های خدادادی بکر و ارزشمندی برخوردار است، افزود:  شهر سرکان در سفر دولت به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شده است.

مسعود حمزه‌ای توریست‌پذیری شهر سرکان را امتیازی مهم بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره بردن از این مهم دانست و ابراز کرد: مجتمع تجاری خدماتی سرکان با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی، تثبیت جمعیت و ارتقای درآمد شهروندان این شهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع در سه فاز تعریف شده است، افزود: مجتمع تجاری خدماتی سرکان در طبقات تجاری به منظور ارائه فعالیت‌های صنایع دستی، بازارچه و خدماتی، تفریحی و توریستی ایجاد خواهد شد.

شهردار سرکان با اشاره به اینکه در ابتدا عملیات اجرایی فاز نخست آغاز می‌شود، گفت: طبقه هم‌کف این مجتمع با عرصه 465 متر مربع و تعداد 17 مغازه، طبقه دوم مجتمع تجاری با بالکن مسقف در عرصه هزار و 445 متر مربع و 35 مغازه و طبقه سوم با عرصه 586 متر مربع و 18 مغازه در راستای توسعه و رشد شهر سرکان ساخته می‌شود.

وی گفت: انتظار داریم سایر سازمان‌ها و ادارات به منظور ایجاد اشتغال و تقویت بنیه مالی از صنعتگران حمایت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/89010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول