اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب

44 طرح عمرانی در بهمئی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندار بهمئی گفت: 44 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری شد.

44 طرح عمرانی در بهمئی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، فرماندار شهرستان بهمئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت مسلمان ایران و غلبه بر سیطره استکبار و وابستگی به شرق و غرب است.

حجت‌الله دلشاد در ادامه با اشاره به طرح‌های عمرانی این شهرستان افزود: 44 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری شد.

وی گفت: از مجموع این 44 طرح، 38 طرح عمرانی در این شهرستان بهره‌برداری و یا افتتاح و شش طرح هم کلنگ‌زنی ‌شد که برای اجرا و کلنگ‌زنی این تعداد طرح بالغ بر 55 میلیارد و 955 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، منابع بانک‌های عامل و شرکت توانیر هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 85 نفر در شهرستان بهمئی در حوزه‌های مختلف فراهم می‌شود.

دلشاد تصریح کرد: مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی عبارتند از ساختمان اداره امور مالیاتی، مرغداری 20 هزار قطعه‌ای منطقه قلات، پرواربندی گوساله 100 راسی به تعداد 3 طرح در مجتمع دامپروری دوپر نظری و کارخانه سبد‌سازی و کمپوست برای محصولات مختلف از این طرح‌ها به شمار می‌روند.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: از مهمترین طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود می‌توان به کلنگ‌زنی شش طرح در مجتمع گلخانه‌ای منطقه قلات اشاره نمود که زمینه اشتغال و بکارگیری فارغ‌التحصیلان حوزه کشاورزی را فراهم خواهد کرد.

دلشاد در پایان گفت: عمده این طرح‌هایی که به بهره‌برداری رسیده و یا افتتاح ‌شده در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، ساختمان‌های اداری، برق‌رسانی، بهداشت و درمان، آموزش، فرهنگ و مسکن هستند.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول