اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم ساری در مجلس

ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر کلنگ‌زنی شد

کلنگ ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر با حضور نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.

ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رمضان شجاعی شنبه شب در آیین کلنگ‌زنی ساختمان اداره بهزیستی کیاسر گفت: در این شرایط سخت تامین اعتبار برای پروژه جدید سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مراکز بهزیستی به ویژه در مناطق دورافتاده گامی در راستای تخفیف دردهای خانواده‌هایی است که از معلول نگهداری می‌کنند، اضافه کرد: رنج خانواده‌های این چنینی در مناطق دورافتاده و محروم مضاعف است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهزیستی از سازمان‌های کاملاً خدماتی است، ادامه داد: خدماتی که بهزیستی ارائه می‌کند به نوعی ارجح‌تر از سایر سازمان‌های خدمات‌رسان است.

وی با اشاره به اینکه نگهداری و اداره معلولان کار دشواری است، تصریح کرد: برخی خانواده‌ها از عهده نگهداری معلول برنمی‌آیند و بهزیستی اداره‌ای است که مهربانانه پا پیش می‌گذارد و از این افراد نگهداری می‌کند.

شجاعی با بیان اینکه امیدواریم کمک‌ها برای احداث این مرکز، مستمر باشد تا سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: این کلنگ‌زنی از اعتبار و اعتلای قابل توجهی برخوردار است.

امام ‌جمعه شهر کیاسر نیز در این نشست گفت: عشق و خدمت به درماندگان از کارهای نیک در نزد پروردگار است.

حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی خلأ وجود سازمانی برای خدمت به درماندگان را درک و نسبت به راه‌اندازی سازمان بهزیستی اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: این سازمان تاسیس شد تا بیچارگان و درماندگان در جامعه رها نباشند.

امام‌ جمعه شهر کیاسر با اشاره به اینکه نگاه‌ها نباید فقط به سوی مسئولان باشد، تصریح کرد: مردم و خیران باید در این مسیر کمک‌کار مسئولان باشند.

وی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن به وظیفه خود عمل، دشمن را مایوس و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را دلشاد کردند، گفت: امیدواریم مسئولان بیشتر به فکر مردم باشند.

به گزارش فارس، ساختمان بهزیستی شهر کیاسر در زمین وقفی مرحوم محمد محمدنژاد احداث می‌شود.

انتهای پیام/86007/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول