اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

20 پروژه عمرانی در دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندار دیلم گفت: در دهه فجر امسال 20 پروژه عمرانی معادل 9 میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

20 پروژه عمرانی در دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های روستایی سیامکان اظهار داشت: خداوند را سپاس می‌گوییم که 35 بهار از بهار آزادی را شاهدیم و در حالی شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ملی و فراملی با افتخار می‌درخشد و امروز دنیا در برابر ایران زانو زده است.

وی افزود: امیدواریم که با پشتیبانی از نظام و تقویت نظام شکر این نعمت الهی را بجا آورده باشیم.

وی بیان داشت: در دهه فجر امسال 20 پروژه عمرانی معادل 9 میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار دیلم اضافه کرد: در روستاها نمود و جلوه خدمات و کارهای دولت بیشتر از شهرهاست و مقایسه آن با قبل از انقلاب سخت است و 35 سال می‌گذرد و این همه چیز با هیچ نمی‌توانیم مقایسه کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: هرچه که امروز در روستاها می‌بینیم مربوط به بعد از انقلاب است و اگر نبود این سختی‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی که دشمنان در این چند سال ایجاد کردند، الان روستاهایمان خیلی بیشتر از این توسعه پیدا می‌کرد.

وی ابراز داشت: باد وجود همه مشکلاتی که وجود داشت روستاهای ما جایگاه خوبی دارند و مردم خدمات اولیه را دریافت کرده‌اند و ما هم در راستای بهبود فضاهای عمرانی روستاها و مدیریت عمران روستایی تلاش می‌کنیم و زیرساخت‌ها هم فراهم شده است.

کاظمی تصریح کرد: یک سری پروژه‌های عمده برق در بخش انتقال در شهرستان در حال اجراست و بخشی از آنها در زمینه‌های همین روستا هست که تقاضای ما از اهالی روستا و صاحبان زمین‌ها این است که همکاری لازم با پیمانکاران این پروژه‌ها را داشته باشند، هرچند که اگر خسارتی هم وارد می‌شود بر اساس نظر کارشناسی پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تابستان آینده با مشکلی در بحث برق مواجه نیستیم، گفت: اگر این خط انتقال سیامکان اجرا نشود مشکلاتی را برای شهرستان ایجاد می‌کند و اگر کمترین مشکلی که در پست ایجاد شود در توزیع دچار مشکل اساسی خواهد بود.

وی از اهالی روستای سیامکان خواست همکاری لازم را با مدیریت برق شهرستان و پیمانکار پروژه داشته باشند شود تا این خط اساسی انتقال برق راه‌اندازی شود و هم مشکل اینجا و هم مشکل شهرستان حل شود.

فرماندار دیلم در ادامه سخنان خود افزود: همکاری و مشارکت مردم روستا در سایر زمینه‌ها راهگشاست و مردم خودشان می‌توانند در توسعه روستا کمک کنند و دهیاری‌ها و شوراها با تشویق مردم و پشتوانه مردم وضعیت روستاها را بهتر از این سامان دهند.

وی اذعان داشت: با وجود اینکه امسال اعتبارات شهرستان کم بود ولی باز امسال هم روستای سیامکان را در توزیع اعتبارات شهرستان دیدیم و بعضاً اعتراضاتی هم در روستاهای همجوار هست که به روستاهای خاصی توجه می‌شود ولی روستای سیامکان به عنوان یک روستای بزرگ شهرستان و اینکه موقعیت خاصی دارد و در مسیر تردد قرار دارد باید وضعیت عمران و آبادیش بهتر از این باشد.

کاظمی ابراز امیدواری کرد که وضعیت اعتبارات شهرستان در سال‌های آینده بهتر شود و ما بتوانیم خدماتی را برای این روستا و روستاهای همجوار در بحث عمران روستایی و بهسازی معابر انجام دهیم.

وی در پایان از پیمانکار پروژه روشنایی بلوار سیامکان تشکر کرد و از دهیاری سیامکان خواست در بحث گلکاری و فضای سبز بلوار همکاری کنند تا مردم شاهد فضای مطلوب و زیبایی در روستا باشند.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول