اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 6 پروژه بزرگ آبرسانی در استان بوشهر

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شش پروژه بزرگ آبرسانی در استان بوشهر خبر داد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 6 پروژه بزرگ آبرسانی در استان بوشهر

حیدر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: نظام اسلامی هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری توسط این نظام هستیم.

وی افزود: مسئولان با محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف نقش مهمی در جلب رضایتمندی مردم دارند و امیدوار هستیم روز به روز شاهد رضایت بیشتر مردم باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: سرکشی به مناطق مختلف استان و آشنایی با مشکلات شهروندان از اساسی‌ترین برنامه‌های این سازمان است و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نمی‌کنیم.

دهقانی از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شش پروژه بزرگ آبرسانی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال تعداد چهار پروژه بزرگ کلنگ‌زنی و دو پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: در هفته جاری چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 34.5 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد و عملیات اجرایی این تعداد پروژه آغاز شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همچنین تعداد 2 پروژه بزرگ آبرسانی نیز با اعتبار بالغ بر 35.5 میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

دهقانی تاکید کرد: بر تمام پروژه‌های اجرا شده توسط این سازمان نظارت مستمر داریم و تمام پروژه‌ها با کیفیت بسیار خوبی اجرایی و عملیاتی شده‌اند.

وی گفت: بسیاری از خطوط آبرسانی در مناطق مختلف به ویژه در روستاهای استان نیازمند بازسازی و بهسازی است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول