اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان:

غرض‌ورزی قاتل ورزش حرفه‌ای همدان می‌شود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: غرض‌ورزی و حرف‌های بی‌پایه و اساس در ورزش همدان باعث شده تا حامیان مالی رغبتی برای تیمداری نداشته باشند.

غرض‌ورزی قاتل ورزش حرفه‌ای همدان می‌شود

فرشید گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: این روزها خبرهای خوبی از تیم‌های همدانی شاغل در لیگ‌های مختلف و رشته‌های گوناگون شنیده نمی‌شود و گل سرسبد این ناکامی‌ها پیش قدمی الوند و پاس برای سقوط است.

وی افزود: هیچ علاقه‌مند به ورزش و هوادار همدانی تمایلی به پسرفت تیم‌های ورزشی استان ندارد اما در کنار اتفاقات تلخ فوتبالی، یک تیم فوتسال توانسته باعث افتخار برای ورزش حرفه‌ای همدان شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: پول و پرداخت مبالغ میلیاردی در لیگ‌های برتر فوتبال به یک مسئله عادی تبدیل شده و این موضوع به لیگ‌های پایین‌تر هم تعمیم داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های سرسام‌آور سالیانه یک تیم لیگ یکی فوتبال در حد معمول در حدود 3.5 تا 4 میلیارد تومان است، تصریح کرد: برای حفظ یک تیم در سطح لیگ دسته یک و گوشه چشم داشتن به صعود به لیگ برتر حداقل باید 4 میلیارد هزینه کرد که پاس و الوند دست کمی از این رقم هزینه‌ها نداشته‌اند.

گل‌محمدی ابراز داشت: اما در همین استان یک تیم دسته یکی فوتسال با بودجه حدود 180 میلیون تومان در طول یک فصل فعالیت داشته است.

وی بیان کرد: 180 میلیون تومان شاید پایین‌ترین و به قول فوتبالی‌ها سقف پرداختی به یک بازیکن فوتبال لیگ دسته یکی است اما همین بودجه هزینه یک ساله فعالیت یک تیم فوتسال دسته اولی را شامل می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان تصریح کرد: بودجه‌ای که اعضای هیئت مدیره باشگاه علیصدر برای این تیم در سطح لیگ دسته اول تصویب کرده‌اند زیر 180 میلیون تومان است و این رقم شامل حق‌الزحمه بازیکنان و کادر فنی، هزینه ایاب و ذهاب، اسکان، تغذیه، درمان و ... بود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد تیمی که نخستین حضورش را در لیگ دسته اول تجربه می‌کند بسیار ایده‌آل و آرمانی بوده، یادآور شد: عملکرد علیصدر با توجه به بودجه محدود، اتکا به بازیکنان بومی، نداشتن تجربه لیگ یکی و مصدومیت‌های مکرر و خستگی لیگ 2، بسیار خوب و ارزنده ارزیابی می‌شود.

گل‌محمدی ادامه داد: حفظ سهمیه لیگ دسته اول فوتسال علیصدر با همه اتفاقات صورت گرفته شاهکار بزرگی بوده که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم با جان و دل انجام دادند و باید به آنها خسته‌ نباشید جانانه گفت.

وی با بیان اینکه همدان شهر غیر صنعتی است و جذب حامی مالی برای سرمایه‌گذاری در ورزش بسیار سخت است، گفت: حضور یک شرکت سیاحتی در کنار ورزش حرفه‌ای و حمایت از رشته فوتسال در همه‌ رده‌ها را باید قدرشناس بود نه با غرض‌ورزی تیشه به ریشه دست‌اندرکاران آن زد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: غرض‌ورزی و حرف‌های بی‌پایه و اساس در ورزش همدان باعث شده تا حامیان مالی رغبتی برای تیم‌داری نداشته باشند و تنگ‌نظری قاتل ورزش حرفه‌ای استان می‌شود.

وی افزود: علیصدر امسال دست به کار بزرگی زده و با حفظ امتیاز دسته یکی در فوتسال موفقیت بزرگی را در روزهایی که هر روز خبر بدی از ورزش و تیم‌های لیگی در رشته‌های توپی می‌شنویم، کسب کرده که باید قدرشناس حضور و پای‌کار آمدن حامیان این تیم باشیم.

گل‌محمدی با اشاره به کسانی که مدعی کاربلدی در این رشته هستند، افزود: کارشناسی کردن بی‌منطق در ورزش خوب نیست و به زودی چهره واقعی و نیت مدعیان دلسوزی برای اهالی ورزش مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت تیم علیصدر گفت: در آخرین هفته، تیم علیصدر باید به شیراز سفر کند تا برابر تیم سقوط کرده برق شیراز به میدان برود و در صورت پیروزی می‌تواند با کسب عنوان ششمی گروه کار خود را در لیگ دسته یک به پایان برساند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های برق شیراز و علیصدر همدان را حسین وحدتی (سرداور)، روح الله مطهری (کمک داور)، سعید مطهری (داور سوم) و هادی قاسمی پور (وقت نگه‌دار) قضاوت خواهند کرد که علی‌اکبر عالی‌نژاد نظارت بر کار داوران را بر عهده دارد.

تا پایان هفته هفدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر با کسب 18 در رده هفتم گروه قرار گرفته است و در مقابل تیم برق شیراز که سقوط آن به لیگ دسته پایین‌تر مسجل شده سه امتیازی و در قعر جدول جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته پایانی دور گروهی مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه یکم اسفند از ساعت 15 در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی شیراز دو تیم برق و علیصدر همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/2499/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول