اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد

برخورداری 98.7 درصد از جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح‌های جدید گاز پوشش جمعیت شهری استان به 98.7 درصد رسیده است.

برخورداری 98.7 درصد از جمعیت شهری استان زنجان از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سید سعید عسگریان اظهار داشت: با افزوده شدن چورزق به شهرهای استان میزان پوشش گاز طبیعی شهری استان به میزان 7/98 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در گرامی‌داشت دهه مبارک فجر شهر چورزق به عنوان نوزدهمین شهر استان افتتاح شد، افزود: با افزوده شدن جمعیت شهر چورزق به جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی استان بهره‌مندی افراد  شهری از گاز طبیعی نیز دچار تغییر شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به خانوار شهری در شهر چورزق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت گاز استان با تحت پوشش قرار دادن 459 خانوار جمعیت شهری استان میزان پوشش خود را به 7/98 درصد بهره‌مندی رسانده است.

این مسئول همچنین از تخصیص اعتباری برای گازرسانی به شهر چورزق شهرستان طارم خبر داد و گفت: اعتباری معادل 895 میلیون تومان برای گازرسانی به شهر چورزق شهرستان طارم اختصاص یافته است.

عسگریان توسعه پوشش خدمات گازرسانی در سطح استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت گاز استان برای توسعه پوشش گاز برای جمعیت روستایی و شهری استان تلاش می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به فعالیت گازرسانی در سطح استان اشاره کرد و افزود: فعالیت گازرسانی در استان از سال 1367 آغاز شده است.

وی به وضعیت پوشش گازی مناطق شهری و روستایی در استان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر از مجموع 21 شهر و 908 روستای استان، به 19 شهر و 221 روستا گاز‌رسانی شده است.

این مسئول در مورد گاز رسانی به روستاهای شهرستان طارم نیز اذعان داشت: از مجموع 98 روستای این شهرستان نیز هم اکنون؛ 33 روستا در دست طراحی، 18 روستا در دست اجرا و هفت روستا نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مردم را موضوعی مهم عنوان کرد و متذکر  شد: ارائه خدمات مطلوب برای رضایت و تامین آرامش مردم استان همواره در برنامه کاری شرکت گاز استان بوده است.

انتهای پیام/73007/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول