اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مردم روستای تل سیاه عنوان شد

قول مساعد نماینده بوشهر برای پیگیری گازکشی و احداث سیل‌بند در تل سیاه

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی قول مساعد برای پیگیری گازکشی، احداث سیل بند در تل سیاه را داد.

قول مساعد نماینده بوشهر برای پیگیری گازکشی و احداث سیل‌بند در تل سیاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران روستای تل سیاه از توابع شهرستان بوشهر اظهار داشت: این نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت الهی برای ما بوده و است.

وی افزود: باید قدر شهدای عظیم‌القدر و امام شهدا را بدانیم که با ایثار جانشان و فداکاری خود، زمینه‌ای فراهم کردند تا ما شایستگی استقرار نظام جمهوری اسلامی را پیدا کنیم.

جمیری با بیان اینکه شما عزیزان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستید و هرکسی در هر جایگاهی هر چقدر کمک و کار کند، کم کار کرده است، ابراز داشت: ما معتقد هستیم مهم‌ترین رکن استقرار نظام اسلامی مردم هستند، رهبری صالح مشروعیت‌بخش نظام دینی و مردم نیز به عنوان پیروان آن و مدافعان اسلام عزیز، موجب اسقرار نظام اسلامی بوده و هستند، لذا خدمت به این مردم که در خدمت اسلام هستند وظیفه همه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر حل بسیاری از مشکلات در روستاها را ناشی از برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد، و بیان داشت: به برکت این نظام امروز شاهد خدمات مناسبی در روستاها به مردم هستیم، مردم آنقدر ارزشمند و حق دارند که هر چقدر برای آنان کار شود باز هم کم است.

وی ادامه داد: مسئولان باید رابطه بین مردم و نظام را قوی کنند و با مردم ارتباط داشته باشند و آنچه را که می‌شود، انجام دهند و آنچه که ناشدنی است را به مردم اعلام کنند، خوشبختانه در شرایط کنونی هم دولتمردان زحمات خوبی داشتند و هم مردم قدرشناسی کردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک به مردم وظیفه ما است، اظهار داشت: هر کدام از مشکلات را که نیاز به پیگیری بنده است در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.

جمیری در خصوص جاده ورودی به این روستا که شرایط نامناسبی برای تردد وسایل نقلیه دارد عنوان داشت: با همکاری معاون راه و شهرسازی پیگیر این موضوع و برطرف کردن مشکل این راه خواهم بود.

وی در خصوص مشکل توقف در ساخت مدرسه این روستا نیز گفت: دانش‌آموز باید در یک شرایط مناسبی درس بخواند و معلم نیز به همین شکل باید در یک شرایط مناسب تدریس کند، وقتی مشکل وجود داشته باشد قطعاً به امر آموزش و تربیت لطمه وارد می‌شود.

وی در خصوص عدم وجود سال ورزشی در این روستا اظهار داشت: جوانان ما آینده‌سازان ما و بهترین سرمایه‌های جامعه جوانان و نوجوانان هستند و آینده نظام ما در گرو خوبی به آنهاست.

جمیری اضافه کرد: در فراهم کردن امکانات برای آنها کوتاهی نخواهم کرد هرچند در حال حاضر منابع و اعتبارات کشور و استان محدود است.

وی همچنین قول پیگیری مشکلات گازکشی، احداث سیل‌بند و نیز بررسی درخواست برای احداث پست بانک این روستا را داد.

جمیری در حاشیه این نشست از مدرسه در حال احداث این روستا بازدید کرد.

ناهموار بودن جاده ورودی به این روستا، لوله‌کشی نامناسب، وقفه در احداث مدرسه به دلیل نبود بودجه، نبود پست بانک، مشکلات خطوط ارتباطی تلفن‌های همراه، عدم وجود سالن ورزشی و نیز ساخت سیل‌بند از جمله مهم‌ترین مشکلات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول