اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرکز کنترل و توزیع گاز کشور

سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه حرارتی شازند تامین می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از تامین سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه حرارتی شازند توسط مرکز کنترل و توزیع گاز کشور خبر داد.

سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه حرارتی شازند تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امیر انصاری ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی اظهار داشت: به دلیل مصرف سوخت مازوت توسط نیروگاه شازند و افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد ناشی از مصرف این سوخت، تغییر سوخت نیروگاه به گاز با پیگیری‌های نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و مدیریت ارشد استان در سه ماه اخیر وزرای نفت و نیرو متعهد شدند سوخت گاز نیروگاه شازند را تامین کنند که این سوخت توسط مرکز کنترل و توزیع گاز کشور تامین شده است.

به گفته وی از امروز برای سه خط تولید انرژی این نیروگاه حرارتی روزانه چهار میلیون متر مکعب گاز در نظر گرفته شده است.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی 155 واحد صنعتی آلاینده محیط زیست در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 850 واحد صنعتی فعال در استان فعالیت دارند که از این تعداد 155 واحد آلاینده و موظف به پرداخت عوارض آلودگی هستند.

وی بیان کرد: براساس ماده 45 قانون مالیات بر ارزش افزوده صنایع آلاینده باید عوارض آلودگی پرداخت کنند که هم اکنون لیست صنایع آلاینده تهیه و به اداره امور مالیاتی استان ارسال شده است.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول