اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بی‌احتیاطی در پیست اسکی تاریک‌دره همدان

گازوئیل کام اسکی‌بازان همدانی را تلخ کرد

روز جمعه همه کسانی که برای تفریح و ورزش اسکی و اسنوبرد به پیست تاریک‌دره همدان رفته بودند در ابتدای ورودی پیست با بوی تند گازوئیل روبه‌رو شدند.

گازوئیل کام اسکی‌بازان همدانی را تلخ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیست اسکی تاریک‌دره همدان به لطف تجهیز و تکمیل مسئولان ورزش در چند سال اخیر ارتقای کمی و کیفی مناسبی پیدا کرده تا در روزهای تعطیل میزبان مردم علاقه‌مندان به ورزشکاران رشته‌های زمستانی باشد.

برگزاری موفق چندین دوره جشنواره زمستانی و حضور میهمانان داخلی و خارجی در این پیست و همچنین میزبانی مسابقات مختلف رشته اسکی باعث شده تا پیست تاریک‌دره همدان در بین اهالی ورزش کشور جایگاه مناسبی داشته باشد.

منطقه بکر و منحصر به فرد جاده گنجنامه به تویسرکان و وجود پیست تاریک‌دره بستر مناسبی است تا ورزشکاران استان و حتی دیگر علاقه‌مندان به رشته اسکی از امکانات موجود این پیست استفاده کنند.

خبرنگار فارس روز جمعه با حضور در این پیست از شور و هیجان مردم و ورزشکاران اسکی و اسنوبرد به وجد آمده بود و برای اهالی ورزش جای خوشحالی است که مکانی برای تفریح و پرداختن به یکی از مهیج‌ترین رشته‌های زمستانی ایجاد شده است.

اما نکته خاص در این هفته برای کسانی که در پیست تاریک‌دره همدان حضور پیدا کرده بودند بوی شدید و تند گازوئیل در پارکینگ و ابتدای ورودی پیست به بالا بود.

ظاهراً مقداری از گازوئیلی که قرار بود برای استفاده ماشین برف‌کوب این مجموعه استفاده شود بر اساس سهل‌انگاری بر زمین ریخته و باعث ایجاد این مسئله شده است.

منطقه تاریک‌دره همدان دارای چشمه‌های زیادی است که بیشتر مردم همدان در تمام فصول برای استفاده از آب بکر و سالم این منطقه با استفاده از بطری و بشکه مراجعه می‌کنند.

این گونه اتفاقات به جز تخریب آب آشامیدنی چشمه‌ها، باعث آسیب زدن به محیط زیست نیز خواهد شد.

پیست تاریک‌دره همدان در ابتدای اسفند ماه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان را به خود اختصاص داده و باید تلاش بیشتری برای نگهداری از امکانات و جلوگیری از این اتفاقات شود که نه فقط ورزشکاران را آزار می‌دهد بلکه به راحتی محیط زیست مورد تخریب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول