اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اکران 20 فیلم جشنواره فجر در کرمان/ «خط ویژه» فیلم برتر شد

طبق نظرسنجی‌ها، «خط ویژه» فیلم برتر انجمن منتقدان سینمای کرمان و همچنین فیلم برتر مردمی در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان شد.

اکران 20 فیلم جشنواره فجر در کرمان/ «خط ویژه» فیلم برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که از 16 تا 26 بهمن‌ماه در کرمان اجرا و بیش از 20 فیلم در سینما شهر تماشای کرمان اکران شد، امشب به کار خود پایان داد.

علیرضا فدایی‌کرمانی، دبیر انجمن منتقدان سینمای کرمان در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه بیش از 14 هزار کرمانی از فیلم‌های جشنواره فجر استقبال کردند، اظهار داشت: طبق نظرسنجی «خط ویژه» فیلم برتر انجمن منتقدان سینمای کرمان و همچنین فیلم برتر مردمی در جشنواره فیلم فجر در کرمان شد.

وی عنوان کرد: انجمن منتقدان سینمای کرمان چند ماه پیش کار خود را به صورت مستقل آغاز کرده و هدف آن نیز رصد کردن فیلم‌ها و تولیدات سینماگران استان کرمان است.

فدایی‌کرمانی با بیان اینکه این انجمن تاکنون سه جلسه برگزار کرده است، بیان داشت: جلسات انجمن منتقدان سینمای کرمان سال 93 به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

تجلیل از سینماگران پیشکسوت کرمان

در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر، سینماگران پیشکسوت استان کرمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

پیشکسوتان عرصه سینمای کرمان در این آیین با تأکید بر حمایت جدی متولیان فرهنگی از هنرمندان بیان داشتند: سینماگران استان کرمان می‌توانند حضور خوبی در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشته باشند.

همچنین احترام به لهجه و فرهنگ در ساخت فیلم‌ها و برپایی جشنواره‌های فیلم استانی از دیگر موارد مطرح شده از سوی پیشکسوتان عرصه سینمایی استان کرمان بود که در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/80020/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول