اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان مشهدی:

اکران تنها 2 فیلم در یک سالن پاسخگوی عطش مخاطبان فیلم فجر نبود

یک کارگردان مشهدی گفت: اکران تنها 2 فیلم و در نظر گرفتن تنها یک سالن و یک سینما باعث شده است تا جشنواره فیلم فجر جوابگوی علاقمندان به سینما در پایتخت معنوی کشور نباشد.

اکران تنها 2 فیلم در یک سالن پاسخگوی عطش مخاطبان فیلم فجر نبود

جواد علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: قطعاً برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد بسیار ارزشمند است اما مشکلاتی از جمله اکران تنها دو فیلم و در نظر گرفتن تنها یک سالن و یک سینما باعث شده که این جشنواره جوابگوی علاقمندان به سینما در پایتخت معنوی کشور نباشد.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «تبسم گرگ» با بیان این‌که امسال از سوی مسئولان تهران اختصاص یک سالن سینما و اکران تنها دو فیلم در روز به همه استان‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: قطعاً اگر حداقل 3 فیلم اکران می­‌شد هم تماشاگران حق انتخاب بیشتری داشتند و هم تنوع فیلم­ها افزایش پیدا می­‌کرد.

وی با اشاره به این‌که تاکنون فیلم­‌های «چ»، «خط ویژه» و «شیار 143» را همراه با آثار هنرمندان خراسان رضوی در یازدهمین جشنواره فیلم فجر دیده است، ادامه داد : فیلم «چ» از نظر فنی و تکنیکی، «خط ویژه» با پرانرژی و قوی بودن فیلمنامه و کارگردانی مناسب از جمله آثاری هستند که ویژگی­‌های خوبی را در جذب مخاطب دارند.

علیزاده در پایان گفت: آثار تولید شده و راه‌یافته به جشنواره فیلم فجر سال جاری از جمله فیلم «با دیگران» به واسطه دارا بودن فیلمنامه­‌ای متفاوت، ساختاری درست و کارگردانی دقیق می­‌تواند نشان‌دهنده آینده‌­ای خوب برای هنرمندانی همچون ناصر ضمیری باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول