اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

اکران فیلم «50 قدم آخر» در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هشتمین روز از سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه امروز با اکران فیلم «50 قدم آخر» آغاز می‌شود.

اکران فیلم «50 قدم آخر» در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

صدرالله بابلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هشتمین روز از سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه صبح امروز با اکران فیلم «50 قدم آخر» آغاز می‌شود.

بابلی گفت: این جشنواره تا 25 بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه دارد و 20 فیلم در سینما آزادی شهر کرمانشاه در شش نوبت اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و اهالی سینما به استقبال اکران فیلم‌های این جشنواره رفته‌اند و استقبال کرمانشاهیان از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر چشم‌گیر بوده است.

به گفته معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز فیلم «50 قدم آخر» در نوبت‌های 10، 16 و 20 اکران می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: فیلم «پنج ستاره» امروز در ساعات 14، 18 و 22 در سینما آزادی شهر کرمانشاه برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

بابلی آمار بازدیدکنندگان از فیلم‌های این جشنواره در روزهای گذشته را بیش از 12 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در روز گذشته بیش از پنجاه میلیون ریال بلیط به ‌فروش رسیده است.

بابلی از برگزاری اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه در تاریخ 28 بهمن ماه با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی، سعید راد، و علی نصیریان خبر داد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول