اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سینماهای حوزه هنری همدان خبر داد

فروش 14 میلیون تومانی فیلم‌های فجر در همدان

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان همدان گفت: با اکران گزیده فیلم‌های جشنواره سی و دوم فجر در سینما قدس، 14 میلیون تومان عاید سینما قدس همدان شد.

فروش 14 میلیون تومانی فیلم‌های فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، با اکران برخی فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سالن شماره یک سینما قدس همدان و حضور فیلم‌های پرمخاطب، سینما شاهد حضور پررنگ مخاطبان بود.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان همدان گفت: در 10 روز اکران فیلم‌های فجر در سالن شماره یک سینما قدس همدان 12 هزار و 500 نفر از فیلم‌ها دیدن کردند.

سعید شرفی ادامه داد: در این مدت تعداد 5 هزار و 350 قطعه بلیط برای 20 فیلم نمایش داده‌ شده به فروش رفت که نزدیک به 400 میلیون تومان نصیب سینما شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 7 هزار و 150 قطعه بلیط نیز توسط اداره ارشاد در اختیار هنرمندان، خبرنگاران و دستگاه‌ها قرار داده‌ شد.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری همدان افزود: فیلم‌های چ، خط ویژه، متروپل و ردکارپت به ترتیب بیشترین مخاطب را به سینما کشاند که در برخی سانس‌ها علاوه بر صندلی‌های سیار، برخی ایستاده به تماشای فیلم‌ها پرداختند.

گزیده فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 16 تا 25 بهمن‌ماه روزانه در 6 سانس در سالن شماره یک سینما قدس همدان به روی پرده رفت.

لازم به ذکر است پس از انتشار این خبر حوزه هنری همدان با ارسال توضیحات عدد میزان فروش از 400 میلیون را به 14 میلیون تغییر داد.

در خبر دریافتی از حوزه هنری، در ابتدا میزان دریافتی از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر 400 میلیون تومان اعلام شده بود که مبلغ دقیق 14 میلیون تومان است.

انتهای پیام/89003/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول