اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

ایستادگی ملت ایران بالاتر از تصور دشمن است

امام جمعه منوجان گفت: دشمنان بشریت باید بدانند که انقلاب اسلامی هیچ هراسی از آنها ندارد و بالاتر از همه تصوراتی که آنها دارند، ایستادگی می‌کنند.

ایستادگی ملت ایران بالاتر از تصور دشمن است

حجت‌الاسلام امین رضوانی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن یک روز به یادماندنی را خلق کردند.

وی بیان کرد: هیچ جای دنیا نیست که بعد از 35 سال از گذشت انقلاب مردم این چنین برای جشن انقلاب به صحنه بیایند و هرجا که نیاز به حضور مردم باشد با بصیرت و آگاهی کامل حضور حماسی خلق می‌کنند.

رضوانی تصریح کرد: دشمنان بشریت باید بدانند که انقلاب اسلامی هیچ هراسی ندارد و مانند روزهای اول انقلاب از نظر عقیده و توان بالاتر از همه تصوراتی که آنها دارند، ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه منوجان بیان داشت: دشمن یاوه‌سرایی و سخنان زیادی را برای ترس و وحشت ملت فداکار ایران به زبان می‌آورد و امروز ما به آنها می‌گوییم بهترین گزینه ما روی میز، راهپیمایی 22 بهمن است.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم خشم و انزجار خود را از استکبار و استعمار دنیا به گویش جهانیان رساندند.

حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان نیز به خبرنگار فارس گفت: حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تک‌بعدی نبوده و از شناخت صحیح و شعور بالا و محبت سرشار آنها نشأت می‌گیرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی که در سال 57 نهال نوپایی بود با گذشت 35 سال روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت و دشمنان برای خشکاندن ریشه این انقلاب مردمی از هیچ دشمنی و کارشکنی دریغ نکردند.

پوراسلامی افزود: مردم انقلابی ایران با قدرت ایمان به خدا، وحدت و پیروی از ولایت فقیه تمام این روزهای سخت را پشت سر گذاشتند و امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بزرگ بین‌المللی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: نسل جوان نباید گذشته را فراموش کند و این انقلاب که هدیه امام و پدران ما و خون هزاران شهید است را با تمام وجود حفظ کنند.

انتهای پیام/80006/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول