اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

ملت ایران فردا پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد

بخشدار بردخون گفت: ملت ایران فردا پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.

ملت ایران فردا پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: روز 22 بهمن 57 روز نجات ملت انقلابی و مسلمان ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود و با وجود همه ناباوریها و تلاش‌هایی که برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌ صورت گرفت، انقلاب اسلامی در  روز 22 بهمن  پیروز شد و این پیروزی بیشتر به یک معجزه شبیه بود.

وی افزود: نهضتی که امام‌‌ راحل(ره) پرچمدار و بنیانگذار آن بود، توانست در  روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام بزداید و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نشان دهد و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خمینی» شناخته شده است.

محمّدپور اضافه کرد: ملت ایران در 22 بهمن ماه 92 با شرکت فعالانه و پرشور در راهپیمایی پرشکوه در دوستان انقلاب را با وحدت و قدرت نمایی خود خوشحال و امیدوار می‌کنند و به دشمنان انقلاب که این روزها به یاوه گویی مشغول هستند پاسخی دندان‌شکن خواهند داد و با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت و همگام با ولایت برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

در ادامه، اعضا پیرامون چگونگی اجرای برنامه‌ها به بحث و گفت‌وگو پرداختند و تصمیم گرفته شد تا مراسم باشکوه راهپیمایی22بهمن در شهر بردخون از ساعت 9 صبح و از بانک انصار تا مسجد جامع برگزار شود و در روستاها نیز این مراسم اجرا شود.

انتهای پیام/66006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول