اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اهواز:

ملت ایران در 22 بهمن حماسه دیگری می‌آفرینند

رئیس شورای شهر اهواز گفت: ملت ایران در 22 بهمن حماسه دیگری می‌آفرینند.

ملت ایران در 22 بهمن حماسه دیگری می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رامی علاسوند در جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در سالن شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه راهپیمایی 22 بهمن هستیم و می‌دانم که ملت ایران حماسه دیگری می‌آفرینند.

وی ادامه داد: حال که مقام معظم رهبری امسال را، سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند، ما هم باید با مشت‌های گره کرده آن را به جهانیان نشان دهیم.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: مردم ما از نگرش قومی‌گری خسته شده‌اند و توسعه می‌خواهند و ما باید به این خواسته‌ها توجه کنیم.

علاسوند اضافه کرد: در بازدیدی که از شهر داشتم به یک مورد جالب برخورد کردم و آن هم سنگ فرش کردن منطقه‌ای که کسی در آن سکونت ندارد، اما نقاط دیگر شهر هنوز از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به 17 میلیارد تومانی که برای تعریض پل سوم کیانپارس قرار است، هزینه شود، عنوان کرد: باید همین مقداری که در این منطقه هزینه می‌شود در مناطق دیگر مانند، زرگان، لشکرآباد و معین‌زاده نیز هزینه شود؛ به گونه‌ای که مردم حضور شورای چهارم شهر اهواز را لمس کنند.

رئیس شورای شهر اهواز با عذرخواهی از اصحاب رسانه، بیان داشت: در جلسه قبل فقط قرار شد جلسه غیر علنی باشد، اما اگر این کار موجب ناراحتی کسی شده است من عذرخواهی می‌کنم، مطبوعات راه را به ما نشان دهند، اما نق نزنند.

این مسئول ادامه داد: در خصوص آب شرب اهواز اعضا توضیحات زیادی دادند، اما در سایت‌ها منعکس نشد، آن چیزی که برای همه باید مهم باشد فقط خدمت کردن به مردم است.

علاسوند در پایان درگذشت پدر هوشنگ شیرمردی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر اهواز را به وی تسلیت گفت.

انتهای پیام/72011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول