اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده فداکاری است

امام جمعه ایلام گفت: بدون شک ملت مسلمان ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده هر گونه فداکاری است و در این راه از ایثار جان خویش نیز دریغ نخواهد کرد.

ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده فداکاری است

آیت‌الله محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شرکت مردم استان ایلام در راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم استان ایلام در این راهپیمایی حضوری و گسترده و منسجم خواهند داشت گفت: مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی به دشمنان ملت ایران اسلامی نشان می‌دهند.

امام جمعه ایلام با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: از مردم مسلمان استان ایلام برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت به عمل می‌آید تا بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل شود.

لطفی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی امسال در شرایطی برای پاسداشت و محافظت از آرمان‌های امام راحل، نظام و انقلاب اسلامی خیابان‌های کشور را به عرصه خروش ده‌ها میلیونی خود مبدل خواهند ساخت، ایامی است که دشمن کینه‌توز برای اجرای نقشه‌های شیطانی خود دست به هر تهدید و اقدامی می‌زند.

امام جمعه ایلام گفت: بدون شک ملت مسلمان ایران برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی آماده هرگونه فداکاری است و در این راه از ایثار جان خویش نیز دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/2246/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
. شهرستان شیروان چرداول در قسمت شمال شرقی استان با مساحتی حدود 2236 کیلومتر مربع است که 09/11 درصد مساحت استان را شامل می شود واقع شده است . این شهرستان از شمال به استان کرمانشاه از شرق به استان لرستان و از غرب و جنوب به شهرستان ایلام محدود است .مرکز بخش های شیروان مرکزی . هلیلان به ترتیب لومار سرابله و شهرک توحید می باشد.از نظر قدمت تاریخی دارای آثار باستانی فراوانی است از آنجمله شهر باستانی سیروان در بخش شیروان و قلعه سام مربوط به دوره ساسانی در روستای چم بور چرداول و همچنین پل تاریخی دوره ساسانی و بسیاری آثار دیگر از جمله کوههای قابل ذکر این شهرستان « لنه » و « چرمین» که در حد فاصل دو منطقه شیروان چرداول امتداد دارد میتوان اشاره نمود . پل تاریخی بیژنوند یا بیجنوند تپه های باستانی ( دوآوان) در نزدیکی سرابله قلعه هره قلوس در روستای موشکان قلعه و دیوار دفاعی کوه خرمه آثار متعدد در روستاهای زنجیره . شباب آتشکده موشکان در نزد یک ی شهر سرابله و
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول