اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات لرستان:

دشمنان نظام به ناتوانی خود در مقابل ملت ایران اعتراف کردند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دشمنان نظام به ناتوانی خود در مقابل ملت ایران اعتراف کردند.

دشمنان نظام به ناتوانی خود در مقابل ملت ایران اعتراف کردند

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: حضور همیشگی مردم در تمام صحنه‌ها نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده، این در حالی است که امروز نیز دراین راهپیمایی این حضور باعث خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان شد.

وی یاد‌آور شد: دشمنان نظام درهمین بیانات اخیر خود اعتراف کرد‌ه‌اند که در مقابل ملت ایران توانایی مقابله ندارند.

حجت‌الاسلام مهدوی امین خاطرنشان کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود به صراحت اعلام می‌کند که اگر می‌توانستم پیچ مهره‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کردم، این به معنی این است که استکبار به سرکردگی آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات لرستان گفت: واقیعت این است که اگر دشمنان می‌توانستند امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازد کنند، به چنین اقدامی دست می‌زدند، زیرا آن‌ها به دنبال براندازی نظام هستند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان غافل از این هستند که ملت ایران ملتی با بصریت، آگاه، پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و در دفاع ازاین‌ ارزش‌ها هیچ وقت کوتاهی نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهدوی امین خاطرنشان کرد: بعد از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان می‌دانند که انقلاب تثبیت شده و ایران اسلامی یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است، به همین خاطر دشمنی خود را با این نظام بیشترمی‌کنند که حضور امروز مردم آن‌ها را از این دشمنی نا امید می‌کند.

راهپیمایان 22 بهمن امروز در خرم‌آباد در حال طی مسیرهای این راهپیمایی از میدان شهدا، چهار راه فرهنگ، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن هستند.

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن خرم‌آباد امروز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی است.

این راهپیمایی ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز شده و تا میدان 22 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/85001/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول