اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گزینه مقاومت را روی سینه می‌گذارد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد که ملت ایران گزینه مقاومت و شهادت طلبی و حضور یکپارچه خود در دفاع از انقلاب را روی سینه دارد.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گزینه مقاومت را روی سینه می‌گذارد

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در مقابل رجز خوانی شرمن و جان کری که می‌گویند همچنان گزینه نظامی را روی میز دارند،  نشان می‌دهد اگر آنها گزینه نظامی را روی میز دارند ملت ایران گزینه مقاومت و شهادت طلبی و حضور یکپارچه خود در دفاع از انقلاب را روی میز دارد و این گزینه را آنان سال‌هاست که تجربه کرده‌اند و طعم شکست این گزینه را چشیده‌اند.

وی تصریح کرد: 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک لطف و عنایت الهی همیشه در تاریخ ایران اسلامی زنده بماند و بدرخشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت اسلامی را  در دنیا  به نمایش گذاشت و در مقابل قدرت‌های  استکباری جهان و سلطه‌جو ایستاد، گفت: چند عامل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار بود که مهم‌ترین آن لطف الهی و وعده خداوند بود، خداوند وعده داده که حامی مظلومان و محرومان است و انقلاب ایران هم چون یک انقلاب دینی، اسلامی و انقلاب مستضعفین بود، لطف الهی نصیبش شد و مورد عنایت پروردگار قرار گرفت.

آصفری وجود نعمت رهبری را دیگر عامل موثر در پیروزی انقلاب دانست و خاطر نشان ساخت: رهبری‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری سبب شد که این انقلاب از تمام تلاطم‌ها و طوفان‌ها که در طول 35 سال گذشته علیه نظام تحمیل شده و هر کدام می‌توانستند انقلابی را از هم بپاشند، به سلامت عبور کند، رهبری امام و مقام معظم رهبری به خوبی کشتی انقلاب را ازاین طوفان‌ها نجات داد و اگر می‌بینیم انقلاب‌های بزرگ دنیا با مشکل مواجه می‌شود به دلیل عدم وجود عامل رهبری است.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان پشتیبان انقلاب اسلامی و حامیان نظام بزرگ‌ترین و مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، ادامه داد: مردم همیشه بهترین مدافع برای انقلاب بودند، بدون شک اگر پشتوانه مردمی نبود، مشخص نبود انقلاب می‌توانست 35 سال از عمر خود را پشت سر بگذارد یا خیر.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در زمان جنگ، دوران سازندگی، در زمان تهدید و تحریم‌های دشمنان  به خوبی مقاومت و ایستادگی کرده و به همین خاطر است که ایران اسلامی روز به روز محکم‌تر و استوارتر به راه خود ادامه می‌دهد.

آصفری افزود: حضور همیشه در صحنه مردم  بزرگ‌ترین عامل و به عنوان یکی از نشانه‌های حمایت ملت ایران است، مردم باید در 22 بهمن سال 92 تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام رهبری را یک بار دیگر به جهانیان نشان داده و  ثابت کنند ملت همچنان مانند بهمن 57 پشتیبان ولایت انقلاب هستند و تحریم‌ها و توطئه‌ها نتوانسته مردم را از پشتیبانی انقلاب دور کند و مردم همچنان پشتیبان نظام هستند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی فردا خاطر نشان ساخت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در مقابل رجز خوانی شرمن و جان کری که می‌گویند گزینه نظامی را روی میز دارند،  نشان می‌دهد اگر آنها گزینه نظامی را روی میز دارند ملت ایران گزینه مقاومت و شهادت طلبی و حضور یکپارچه خود در دفاع از انقلاب را روی میز دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: دشمنان باید بدانند گزینه‌های نظامی، تهدید و تحریم ، راهکار با نتیجه‌ای برای استکبار جهانی نخواهد بود.

آصفری ادامه داد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقطه قوتی برای مذاکرات هسته‌ای، استقلال و خودکفایی ایران خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز اگر جای شهدا را در انقلاب خالی می‌بینیم، اما با شرکت در راهپیمایی ثابت می‌کنیم که آرمان‌های شهدا را فراموش نکرده و با حضور خود در راهپیمایی بار دیگر با این آرمان‌ها تجدید عهد و پیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/87002‌/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول