اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

ملت دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌کشند

امام جمعه بروجرد گفت: پیام امروز مردم بروجرد این است که با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها مردم ایران هیچگاه دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌کشند.

ملت دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌کشند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بروجرد ضمن قدردانی از حضور بی‌سابقه، بی‌نظیر و باشکوه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه بروجرد به خبرنگار فارس گفت: خدا را شاکر هستیم، از اینکه مردم ولایت‌مدار شهرستان بروجرد همانند سنوات گذشته همیشه در صحنه حاضر هستند و بار دیگر با حضور بی‌سابقه، بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن صلابت، عظمت و اقتدار خود را نشان دادند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دارای حرمت و قداست است و حفظ آن نیازمند حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

حجت‌الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: امروز روز حضور، آگاهی، بصیرت، حرمت و قداست این انقلاب واتحاد و استقامت ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و پایداری در برابر دشمنان است.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندانشکن به همه تحریم‌ها و تهدیدات دشمن است و این حضور بیانگر پایبندی مردم به آرمان‌های امام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: در شرایط کنونی که نگاه جهانی به همراهی مردم با انقلاب است، ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول