اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

22 بهمن نمایش گزینه حضور واقعی علیه گزینه پوچ آمریکایی است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش گزینه حضور واقعی ملت بزرگ ایران علیه گزینه پوچ آمریکایی است.

22 بهمن نمایش گزینه حضور واقعی علیه گزینه پوچ آمریکایی است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه حضور در راهپیمایی امسال سیلی محکم به صورت کسانی است که علیه نظام گستاخی کردند و گاه با شعار «همه گزینه‌ها روی میز است» می‌خواهند غرور ملی را بشکنند، اما باید بدانند ملت از این سخنان ابایی به خود راه نمی‌دهد و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن این را به اثبات می‌رساند که هر چه دشمنان فشار بر مردم را بیشتر کنند مردم مقاوم‌تر می‌شوند، مردم  ایران چون کوه سترگ، مانند قله دماوند بر قله استقامت ایستاده‌اند و عزت و عظمت خود را در تند باد حوادث با اقتدار نگاه داشتند.

وی با اشاره به اینکه22 بهمن بهترین زمان برای نشان دادن قدرت اسلام و وفاداری ملت ایران به رهبر خود و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: 22 بهمن مظهر شکوه و عظمت ملت خداجوی ایران و جلوه قدرت خداوند متعال در انتقام‌گیری از ظالمان است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: یوم‌الله 22 بهمن روزی به یادماندنی در تاریخ معاصر جهان است که نشان داد قدرت ملت‌ها بالاتر از اقتدر پوشالی ستمگران و قدرت‌‌های حامی آنان است.

سلیمی با بیان اینکه گرامیداشت این روز، گرامیداشت لیست بلند پاکی‌ها، صفا و خروش قهرمانانه ملی و شعار علیه ظلم‌پذیری است، گفت: مردم با حضور خود  نشان خواهند داد که با آرمان‌های امام و شهدا یک پیوند ناگسستنی دارند و با حضور خود بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدا بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به ویژگی 22 بهمن امسال خاطر نشان ساخت: ویژگی  22 بهمن امسال این است که با وجود درشت گویی‌هایی که بعضی از سردمداران کودن آمریکا علیه نظام اسلامی کردند، مردم با حضور خود یک پیام به آنها می‌دهند و آن این است که ما از لفاظی توخالی شما نمی‌هراسیم و پیوسته در این مسیر که مسیر عزت و عظمت ملی است پا برجا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر پشتیبانی خود از نظام اسلامی را به دنیا ثابت و نشان خواهند داد فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان تاثیری در عزم و اراده این ملت ندارد، اضافه کرد: بدون شک ملت ستودنی ایران اسلامی در 22 بهمن امسال در دفاع از ارزش‌های خلق شده توسط شهدا و امام شهدا به میدان خواهند آمد و وفاداری خود را به نظام بار دیگر به اثبات خواهند رساند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی مشت محکم ملت است که بر سر فرعون زمان فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/87001‌/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول