اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هشترود:

‌شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن ‌مهر تاییدی ‌بر خدمات نظام ‌است‌

معاون فرماندار هشترود گفت: ‌شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن اینکه نشانی از تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌های امام، رهبری عزیز و انقلاب اسلامی است، مهر تاییدی نیز بر خدمات نظام در راه توسعه و آبادانی کشور است.

‌شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن ‌مهر تاییدی ‌بر خدمات نظام ‌است‌

به گزارش  خبرگزاری فارس از هشترود، یاسین توکلی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از به‌ورزان نمونه منطقه هشترود اظهار کرد: بنیاد توسعه جامعه در گرو سلامت است و بهورزان ایفا کنندگان این نقش‌ها هستند.

وی افزود: بهورزان در ایجاد و حفظ امنیت و سلامتی روستا نقش بسزایی دارند و فعالیت بهورز در روستاها باعث ارتقای سلامت مردم منطقه زیرپوشش خود می‌شود.

وی افزود: تئوری نظام جمهوری اسلامی خادمیت است که همه خادم و خدمتگزار بی‌منت مردم هستند.

توکلی گفت: امروز دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌ها هستند اما غافل از اینکه این مردم برای بدست آوردن این انقلاب و ارزش‌های آن جان عزیزان خود را داده‌اند و تا آخرین قطره خون و جانشان از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی  به شرکت گسترده مردم و حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور هر ایرانی در این راهپیمایی ضروری است و باعث شکست یاوه‌گویان و بدخواهان نظام می‌شود.

معاون فرماندار هشترود با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب برکات زیادی برای کشورمان داشته و با نگاهی به تمام شاخص‌های موجود در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و … می‌توان به این برکات پی برد.

وی ادامه داد: شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن اینکه نشانی از تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌های امام، رهبری عزیز و انقلاب اسلامی است، مهر تاییدی نیز بر خدمات نظام در راه توسعه و آبادانی کشور است.

در این همایش از بهورزان نمونه منطقه تجلیل شد.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول