اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه:

مردم در 22 بهمن حیثیت آمریکا را می‌برند

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: مردم با حضور مؤثر خود پیام حمایت از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی را مخابره و حیثیت آمریکا را بیشتر از قبل می‌برند.

مردم در 22 بهمن حیثیت آمریکا را می‌برند

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین میرمرشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در اصفهان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از حیثیت ماهیت روحیه استکبارستیزی را علم‌داری و پرچم‌داری کرده است و ماهیتاً بر پایه مبارزه با هرگونه ظلم و ستم بنیان‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: براین اساس تمام کسانی که راه مبارزه‌طلبی را پیش گرفتند و شعار مرگ بر شاه، مرگ بر دیکتاتوری، مرگ بر ظالم و مبارزه با پلیدی‌ها را سردادند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه تصریح کرد: در شعارهای انقلابیون نه شرقی و نه غربی یک ملاک و معیار اساسی بوده و از همه این موارد می‌توان فهمید ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است، آمریکا به عنوان پرچم‌دار استثمار و استعمار جهانی و علم‌دار نظام سلطه، قطعاً در محور مخالف انقلابیون و مبارزان قرار داشته است.

وی افزود: از آنجا که بیشترین حامی پهلوی، آمریکاییان بودند و آنها بیشترین منفعت را از دوران پهلوی بردند، بنابراین با سقوط شاه، در صف اول مخالفان نظام جمهوری اسلامی برآمدند.

میرمرشدی ابراز کرد: مردم ایران با مشاهده توطئه‌ها، تهدیدها، کودتا‌ها، جنگ‌ها و فتنه‌ها از سوی آمریکاییان که همگی نماد رفتارهای استکباری علیه نظام  و ملت ایران پی به خصومت‌ها و عداوت‌ها برده و به مبارزه و بردن حیثیت آمریکا و حامیان آمریکا  برخاستند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی، اسلام مبارزه و انقلاب گری است و اسلام آمریکایی اسلام سازش‌کاری با نظام سلطه است، مبارزه با آمریکا به عنوان علم‌دار نظام سلطه در بطن و متن انقلاب  اسلامی است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از اینکه  یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارتقا مشارکت سیاسی مردم در بدنه اجتماع است چیست، گفت: از روز اول امام راحل سرنوشت انقلاب را به مردم گره زدند و فرمودند مردم نقش محوری و اساسی  را در انقلاب ایفا کردند.

وی اظهار کرد: با گذشت زمان اتکا انقلاب به ملت بیشتر شد  و به همین دلیل در سال 58 حتی تعیین نام جمهوری اسلامی ایران به انتخاب مردم گذاشته شد.

میرمرشدی عنوان کرد: امروز بعد از گذشت سی و پنج سال از عمر بابرکت انقلاب همچنان مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر از قبل شرکت می‌کنند و با حضور موثر خود پیام حمایت از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی را مخابره و حیثیت آمریکا را بیشتر از قبل می‌برند.

انتهای پیام/63030/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول