اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/348

راهپیمایی 22 بهمن مانور بزرگ انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین گفت: راهپیمایی 22 بهمن مانور بزرگ انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن مانور بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا طباطبایی بعدازظهر امروز همزمان با 21 بهمن و دهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مانور بزرگ انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: شرکت در این راهپیمایی باعث استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی و تقویت وحدت و انسجام ملی شده و یاس و ناامیدی دشمنان را در بر خواهد داشت.

این مقام ارشد اجرایی شهرستان ورامین افزود: مردم شریف و فداکار ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود را به ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذارد.

این مسئول گفت: با توجه به حساسیت زمانی و دشمنی‌های همه‌جانبه سردمداران استکبار جهانی حضور در این مانور بزرگ انقلابی بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: ان‌شاءلله فردا با شرکت همه اقشار مردم انقلابی در این راهپیمایی پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهیم داد.

انتهای پیام/2462/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول