اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌شرکت مخابرات خراسان شمالی‌:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ‌نمایش وحدت ایران اسلامی است

شرکت مخابرات استان خراسان شمالی با انتشار بیانیه‌ای، مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ‌نمایش وحدت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه که رونوشتی از آن روز به دفتر فارس ارسال شد، با تبریک بهار مقاومت و پایداری ملت سرافراز ایران، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت مجدد و الگوی تمام عیار برای همه جامعه و مسئولان عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: اینک همزمان با دهه عدالت و پیشرفت، یک بار دیگر سراسر ایران اسلامی به صحنه باشکوه از حضور مؤمنان و رهروان راه شهیدان انقلاب اسلامی تبدیل و پرچم آزادگی و افتخار در سی و پنجمین  سال شکوفایی بهار آزادگی و آزاد منشی بر قله رفیع اقتدار برافراشته می‌شود.

شرکت مخابرات خراسان شمالی در این بیانیه همچنین‌، یوم‌الله 22 بهمن را یادآور حماسه‌ها و دلاوری‌های مردمی عنوان کرد که در سایه عنایات پروردگار و اتحاد و انسجام بر طاغوت زمان پیروز شدند.

در بیانیه این شرکت،از عموم مردم همیشه در صحنه استان دعوت شده تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان، با ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند و باعث یاس دشمنان شوند.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول