اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز آمریکایی‌ها را زیر پا خرد می‌کنند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه حضور مردم در 22 بهمن گزینه روی میز ایران است، گفت: مردم بزرگ ایران مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز آمریکایی‌ها را زیر پا خرد خواهند کرد.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز آمریکایی‌ها را زیر پا خرد می‌کنند

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک تاکید کرد: ملت ایران همه گزینه‌های مقابله با استکبار را روی میز نگاه داشته و ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی قاطع به ادبیات تهدید پوچ و گزینه روی میز توخالی دشمن دانست و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دنیا ثابت خواهد کرد که ملت بزرگ ایران با قدرت و صلابت پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن تجلی اراده مردمی به پا خواسته برای گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و احیای تمدن اسلامی است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت خواهد کرد که هیچ خللی در عزم و اراده آنها در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: 22 بهمن نمادی از غرور ملی ملتی بزرگ است که در تاریخ ریشه‌‌ای محکم دارند و علاوه بر آن نیز تمدن‌ساز بودند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران با شرایطی که در سوابق فکری و فرهنگی و دینی خود دارد، نشان داده که هیچگاه زیر بار زور و ستم نمی‌رود و اعتقادی هم به ستم و سلطه ندارد، این تفکر و این نگاه به مسائل باعث شده که قدرت‌های جهانی نتوانند این تفکر را برای ادامه و بقای حرکت خود تحمل کنند به همین خاطر برای نابودی آن مانند انقلاب پیامبر اسلام(ص) صف‌آرایی کردند.

رجایی خاطر نشان ساخت: ملت بزرگ ایران در 35 سال گذشته نشان داده با وجود همه توطئه‌ها و دست‌اندازی‌ها و فشارهایی که دشمنان علیه انقلاب به راه انداخته‌اند همچنان مصصم هستند که نظم نوین جهانی را به نفع انقلاب اسلامی تغییر داده و بیداری اسلامی را به عنوان حرکت بزرگ در سطح جهان رهبری کنند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که چاره‌ای جز کنار آمدن با این انقلاب ندارند، چرا که نمی‌توانند کاری به پیش ببرند، زیرا هر چه فشارها را بیشتر کردند ملت برای ادامه راه مصمم‌تر شده و پیشرفت‌های شگرفی را در عرصه‌های علمی و تکنیکی و نظامی و فناوری نوین به دست آورده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دنیا  شاهد پیشرفت‌های عظیم ملت ایران است، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکی از نمادهای اصلی مقابله با استکبار جهانی است، نظامی که با ملت همراه بوده و به ملت تکیه داشته باشد، شکست ناپذیر خواهد بود، حضور مردم و دادن شعار علیه استکبار جهانی باردیگر تجلی اراده ملت برای مقابله با استکبار و پشتوانه‌ای برای سیاست‌مداران کشور  است.

رجایی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی باعث خواهد شد سیاست‌مداران کشور که قرار است در مذاکرات شرکت کنند، با قوت بیشتری به دفاع از حقوق ملت بپردازند و استکبار هم خواهد فهمید رفراندوم عظیم ملت ایران معنایش این است که انقلاب همواره دارای پشتیبان می‌باشد و مردم ما ملتی شکست‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: راهپیمایی فردا ثابت خواهد کرد اگر آمریکا با وجود همه ذلت‌هایی که در طی این سال‌ها به دست آورده مدعی است که همه گزینه‌ها روی میز است ما هم  اعلام می‌کنیم ملت ایران همه گزینه‌های مقابله با استکبار را روی میز نگاه داشته و ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: من از همشهریان و مردم عزیز استان دعوت می‌کنم در این یوم‌الله 22 بهمن شرکت کنند و بار دیگر اراده  جمعی و خرد جمعی خود را در جهان به نمایش گذاشته و اقتدار ملی را به منصه ظهور برسانند و بار دیگر در سال 92 حماسه سیاسی را رقم بزند.

انتهای پیام/87001/ش40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول