اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر بستک:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به طراحان تحریم است

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بستک گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به طراحان تحریم ایران اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به طراحان تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا شیبانی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بیش از پیش عرصه را بر دشمن تنگ می‌کند و پاسخ دندان‌شکنی به طراحان تحریم ایران اسلامی می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار بستک همراه و همگام با ملت ایران فردا حضوری مثال‌ زدنی در راهپیمایی خواهند داشت که درس دیگری برای دشمنان و برگ زرینی بر همه افتخارات گذشته است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بستک بیان داشت: شرکت در این راهپیمای نشان دهنده تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است.

شیبانی با بیان اینکه یوم‌الله 22 بهمن روز همدلی و نمایش اقتدار و هوشیاری ملت ایران اسلامی است بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یکپارچگی، اتحاد و غرور ملی را به نمایش می‌گذارد و حراست از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب در راس همه امور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک ابراز داشت: از همه آحاد مردم شهرستان بستک دعوت می‌کنیم، حضور حماسی و با بصیرت خود را در این مراسم باشکوه نمایش دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مردم برای شرکت در ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر گفت: امسال در تمامی روستاها، مراکز دهستان‌ها و شهرهای شهرستان برنامه‌های دهه فجر برگزار گردید که به لحاظ کمیت و کیفیت رکورد برنامه‌ها شکسته شد.

گفتنی است راهپیمایی 22 بهمن در بستک رأس ساعت 9 صبح از میدان دفاع مقدس تا مسجد جامع برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول