اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی

راهپیمایی 22 بهمن افق روشنی از جمهوری اسلامی را در جهان ترسیم می‌کند

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کردند: حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی را در برابر جهانیان ترسیم می‌کند.

راهپیمایی 22 بهمن افق روشنی از جمهوری اسلامی را در جهان ترسیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پیام مشترک آیت‌الله محسن مجتهد شبستری و اسماعیل جبارزاده به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفته است، آمده است: انقلاب اسلامی نقطه پایان حیات سلطه‌گران و آغاز حاکمیت صالحان در عصر حاضر به شمار می‌رود که درخت تناور آن با خون بهترین فرزندان این دیار آبیاری شده است.

در ادامه این پیام آمده است: ملت بصیر ایران در سایه روشنگری‌های امام راحل و با تبعیت از فرامین راهگشای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، تهدیدها را به فرصت تبدیل و با ایستادگی تمام عیار در مقابل تحریم‌ها توانسته‌اند با تکیه بر ایمان و خودباوری به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به ویژه در مسائل عملی و فناوری، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، هوا فضا و اکتشافات دارویی دست یابند.

این پیام می‌افزاید:  اینک بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم آذربایجان‌شرقی در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، سرافرازانه همراه با دولت تدبیر و امید، گام‌های بلند توسعه و اعتلای کشور را با حضور خیره کننده خود در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی به نمایش می‌گذارند.

در این پیام مشترک، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا، از مردم متدین و غیور و انقلابی استان دعوت کرده‌اند با حضور گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرده و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی را در برابر جهانیان ترسیم کنند.

انتهای پیام/60001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول