اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت جمعیت رهپویان قزوین از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از همه آحاد ملت دعوت کرد تا با حضور حماسه‌ساز خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شکوه و اقتدار ملی و عظمت نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

دعوت جمعیت رهپویان قزوین از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان قزوین به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می‌شود که اکنون نظام اسلامی در اوج اقتدار و صلابت ملی قرار داشته و موفقیت‌ها و درخشندگی‌های آن بیشتر از هر زمان دیگری دشمنان را در شگفتی و اعجاب فرو برده است.

این بیانیه‌ می‌افزاید: بی‌شک همه این توفیقات در سایه اعتقاد عمیق مردم به آموزه‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و باور به حقانیت و درستی راهیست که آغاز نموده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز در حالی نظام اسلامی دوران پیروزی‌های مکرر خود را در پرتو صلابت و تدابیر راهبردی و راهگشای رهبری معظم انقلاب و ایستادگی مردم ولایتمدار می‌گذراند آنچه بیش از هر امر دیگری اهتمام همگان را می‌طلبد تعهد به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و تأسی به سیره و اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری از یکسو و از سوی دیگر حفظ وحدت و انسجام داخلی و پرهیز از خود رایی و کج سلیقی در اداره امور کشور و بهره بودن از همه توان و فرصت‌های داخلی در جهت تعالی هرچه بیشتر مردم و نظام اسلامی می‌باشد که مهم‌ترین و ضروری‌ترین مسئله ساماندهی به اوضاع اقتصادی کشور حل و فصل مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم می‌باشد.

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن پاسداشت فرا رسیدن سی و پنجمین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی به همه آزادگان و مسلمانان جهان از همه آحاد ملت به ویژه مردم آگاه و دشمن‌شناس قزوین دعوت می‌نماید که با حضور حماسه‌ساز خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شکوه و اقتدار ملی و عظمت نظام اسلامی را به نمایش گذاشته تا بدین‌سان جوابی دندان‌شکن به اظهارات اخیر سردمداران استکبار جهانی داده شود.

انتهای پیام/2667/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول