اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین خبر داد

حضور پرشور فعالان فضای مجازی قزوین در راهپیمایی 22 بهمن

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از حضور پرشور و حماسی فعالان انقلابی عرصه دیجیتال استان قزوین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

حضور پرشور فعالان فضای مجازی قزوین در راهپیمایی 22 بهمن

سعید پور ایمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و فراگیر شدن آن در جامعه، فعالان فضای مجازی و فعالان عرصه دیجیتال بر اهمیت این امر واقفند و معتقدند که بی‌شک تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گرو استفاده صحیح از این فناوری است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران آغاز کرده‌اند، جوانان و فعالان دیجیتال استان قزوین آگاهانه در برابر این جنگ نرم ایستاده‌اند و از این فضا به عنوان سلاح کاربردی استفاده می‌کنند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی و ترویج اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این فضا می‌تواند گامی موثر در تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، این ویژگی را دارد که با بیانی مناسب در فضای مجازی مطرح شود، گفت: مدل انقلاب اسلامی و سیاست‌ها و اهدافی که پشت این انقلاب است، باید به نوعی برای جهانیان ارائه شود و بهترین رسانه برای ارائه چنین موضوعاتی، رسانه‌های دیجیتال است.

پور ایمانی ادامه داد: فضای مجازی به عنوان یک فضای نوین، نقطه عطفی است تا بتوانیم انقلاب اسلامی، مبانی و اهدافش را به جهانیان ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم پیام انقلاب اسلامی را در قالب بسته‌بندی مناسبی در اختیار کاربران جهانی قرار دهیم، قطعاً مورد پذیرش‌‌شان قرار می‌گیرد چراکه بشر تشنه اطلاعات و ارتباطات است و باید او را به واسطه منابع غنی و با بسته‌بندی مناسب سیراب کرد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از حضور پرشور و حماسی فعالان دیجیتال و فضای مجازی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خبر داد و گفت: فعالان فضای مجازی و دیجیتال استان قزوین، هنرمندان و متخصصین رسانه‌های دیجیتال، وب‌سایت‌ها، تولیدکنندگان و بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای، تولیدکنندگان انیمیشن و نرم افزار در کنار سایر اقشار و اصناف امسال هم مانند سال‌های گذشته با افتخار، بزرگترین جشن ملی،  پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی و با حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

وی یادآور شد: فعالان انقلابی فضای مجازی در تلاش خواهند بود تا با انعکاس زوایای مختلف و زیبایی‌های وصف‌ناشدنی حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن، بار دیگر اثبات کنند که فضای مجازی نیز مانند جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عرصه‌های گوناگون پیشرفت ایران اسلامی، آوردگاه حضور خط‌شکنانی است که جهان در برابر اراده پولادین آنها همواره سر تعظیم فرود آورده است.

انتهای پیام/77011/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول