اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت عملی جامعة‌المصطفی العالمیه:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با امام و رهبری است

عضو هیئت عملی جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منزله بیعت مجدد مردم با بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و رکن مردمی نظام در راهپیمایی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با امام و رهبری است

حجت‌الاسلام محسن غرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پشتوانه اصلی نظام و انقلاب مردم هستند و حضور مردم و پشتیبانی ملت از نظام در همین راهپیمایی‌ها نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه جهانیان این پشتیبانی مستمر ملت را در راهپیمایی‌ها به صورت مکرر مشاهده می‌کنند گفت: این حضور در رسانه‌ها انعکاس بین‌المللی دارد و به منزله بیعت مجدد مردم با بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، بنابراین رکن مردمی نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

عضو هیئت عملی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به پیام‌های انقلاب گفت: هر گاه ملتی اراده کند می‌تواند سرنوشت خود را رقم بزند، بنابراین نباید هیچ ملتی اجازه دهد که دیگران برای او تعیین سرنوشت کنند.

وی یادآور شد: می‌توان با حضور اراده‌های ملی قدرت‌های پوشالی جهان را در هم ریخت همانطوری که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «اگر همه مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می‌برد».

غرویان خاطرنشان کرد: انقلاب ما این مسئله را نشان داد زمانی که اراده‌های ملی جمع شود نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی نیز می‌تواند از بین برود.

وی با بیان اینکه اسلام دینی نظام‌آفرین و نظام‌ساز است گفت: اسلام برای جهان امروز تمدن مبتنی بر اسلام و سبک زندگی مبتنی بر دین را به ارمغان آورده است، زیرا بسیاری افراد فکر می‌کردند که دین تنها برای آخرت است ولی انقلاب اسلامی در واقع در برابر اندیشه سکولاریسم ایستاد و دین را به عرصه دنیا نیز کشاند و موفق بود.

عضو هیئت عملی جامعة المصطفی العالمیه مهم‌ترین ضعف انقلاب‌های در حال وقوع را فقدان رهبری ذکر کرد و افزود: این انقلاب‌ها از یک رهبر فکری، لیدر و تئوریسین فکری برخوردار نیستند بنابراین دچار سردرگمی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: محور رهبری مهم‌ترین عامل انسجام و افزایش قدرت ملی است و مشکلی که در نظام‌ها و انقلاب‌های دیگر وجود دارد، فقدان رهبری واحد است.

غرویان ابراز کرد: ملت در پرتو ولایت فقیه حرکت می‌کنند و مسئولان مورد تایید رهبری هستند و ملت نیز پشت سر روحانیت و رهبری در حرکت هستند.

وی عنوان داشت: علت محدثه انقلاب علت مبقیه انقلاب است بنابراین به دلیل آنکه دین‌مداری و دین‌ورزی مردم عامل پدید آمدن انقلاب بود، همان مسئله علت استمرار و پایداری نظام ما خواهد بود.

انتهای پیام/78003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول