اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مراکز شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی

حجت‌الاسلام محمد سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس برنامه، راهپیمایی مرکز خراسان شمالی فردا 9:30 صبح از میدان شهید آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی تا مقابل باغ کشاورزی بجنورد ادامه خواهد داشت، افزود: سخنران پایانی راهپیمایی حجت‌الاسلام فرزانه امام جمعه موقت مشهد است.

سالاری همچنین مسیر راهپیمایی مردم شیروان را از حسینیه اعظم به سمت مصلی عنوان کرد و گفت: حجت‌الاسلام کوثری امام جمعه این شهرستان در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، راهپیمایی 22 بهمن مردم شیروان از ساعت 10:30 آغاز می‌شود.

وی همچنین محل آغاز راهپیمایی در اسفراین را از مجتمع فرهنگی بسیج به سمت میدان امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: این راهپیمایی از 9 صبح آغاز می‌شود.

سالاری با بیان اینکه راهپیمایی مردم شهرستان جاجرم در ساعت 10 از محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) آغاز خواهد شد، گفت: این راهپیمایی تا مسجد امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت که در این مراسم حجت‌الاسلام ایلالی دادستان این شهر در جمع مردم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: راهپیمایی مردم مانه و سملقان نیز از ساعت 9 صبح از چهارراه شهرداری آغاز و به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سخنران پایانی راهپیمایی مردم مرکز شهرستان مانه و سملقان را قاسم جعفری رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: مردم گرمه نیز از ساعت 9:30 از محل میدان ارشاد تا چهارراه شهدا راهپیمایی خواهند کرد که سخنران این روز حجت‌الاسلام گرمابی امام جمعه این شهرستان است.

سالاری با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن فاروج از میدان مرکزی تا شهدای گمنام خواهد بود گفت: سخنران این روز شوشتری نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

وی گفت: راهپیمایی مردم شهرستان مرزی راز و جرگلان هم از میدان مرکزی شهر تا سمت شهرداری ادامه خواهد یافت و حجت‌الاسلام نوروزی امام جمعه این شهرستان در جمع مردم سخنرانی می‌کند.

 

وی در پایان از عموم مردم ولایت‌مدار استان خواست تا همانند گذشته با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یاد امام و شهدا را گرامی داشته و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام بزنند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول