اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال برگزار شد

موفقیت استقلال زرین قشم در برابر فولاد ماهان

تیم استقلال زرین از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور در هفته نوزدهم میزبان خود تیم فولاد ماهان اصفهان را با نتیجه 58 بر 56 شکست داد.

موفقیت استقلال زرین قشم در برابر فولاد ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور در هفته نوزدهم تیم استقلال زرین پنج شنبه شب در ورزشگاه تختی قشم میزبان تیم فولاد ماهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه 58 بر 56 به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

در این دیدار سخت و نفس‌گیر که در سالن ورزشی سرپوشیده تختی جزیره قشم دنبال شد استقلال زرین قشم که در این دیدار دو بازیکن کلیدی خود رضا هنگام‌پور بازیکن هرمزگانی و تاولا لاشپار بازیکن خارجی خود به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت توانست با درخشش بازیکن خارجی خود ایوان کولویچ سومین برد دور برگشت و پنجمین پیروزی شیرین خانگی را به سود خود پایان دهد‎‏.

در کوارتر اول بازی که هر دو تیم محتاطانه حمله می‌کردند، تیم فولاد ماهان سپاهان با نتیجه هفت بر 9 از تیم استقلال زرین پیش افتاد اما در کوارتر دوم با عملکرد خوب بازیکنان جزیره قشم استقلال زرین بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در چهار دقیقه اول این کوارتر با 9 امتیاز پیش بیفتد و در این کوارتر جریان بازی به نفع تیم قشم تغییر کرد و این کوارتر با برتری 21 بر 8 استقلال زرین به پایان رسید.

در کوارتر سوم بازی بسیار پایاپای دنبال شد، ماهانی‌ها اختلاف امتیاز را کمتر کردند و 17 بر 16 پیروز شدند. اصفهانی‌ها در این کوارتر اجازه ندادند تا قشمی‌ها اختلاف امتیازات خود را بیشتر کنند. با وجود اینکه کوارتر سوم با تیم اصفهانی همراه بود اما دفاع خوب بازیکنان استقلال زرین باعث شد تا این کوارتر با 10 امتیاز اختلاف به سود تیم استقلال زرین به پایان برسد.

کوارتر پایانی مسابقه که اوج حساسیت بازی بود تیم فولاد ماهان موفق شد این کوارتر را با نتیجه 22 بر 14 از تیم استقلال زرین پیش بیفتد، تا یک دقیقه پایانی ماهانی‌ها با یک امتیاز بیشتر از تیم استقلال زرین پیش افتاد ولی در نهایت در ثانیه‌های آخر مسابقه استقلالی‌ها با حمایت پرشور تماشاگران که از ابتدای بازی تیم‌شان را تشویق می‌کردند بازی باخته را با درخشش ایوان کولوویچ بازیکن خارجی خود توانستند با تمرکز بیشتر در نهایت 58 بر 56 برنده بازی لقب بگیرند.

شهرام پرنیا سرداور، صادق قنبری داور اول، مرتضی ترابی‌فر داور دوم و فهد رحمتی ناظر فدراسیون این دیدار را قضاوت کردند.

در دیگر بازی‌ها پتروشیمی بندرامام تیم صدرنشین جدول با نتیجه قاطع 89 بر 58 دانشگاه آزاد را مغلوب و تیم دوم جدول مهرام تهران با نتیجه 81 بر 58 در آزادی نیروی زمینی را شکست داد.

شهرداری گرگان با نتیجه 63 بر 76 مغلوب پتروشیمی ماهشهر شد، هفت الماس قزوین 76 بر 60 ذوب آهن را شکست داد و افرا خلیج فارس با نتیجه 86 بر 74 بر همیاری زنجان غلبه کرد.

تیم استقلال زرین قشم را در این دیدار رضا شهبازنژاد، مجتبی بردبار، ایوان کولوویچ، سینا هادی‌زاده، افشین آریاجو، وحید ذاکری، مهرداد لطفیان، فرهاد صبوری، مهدی مرادی‌نسب و صمد سرودی همراهی کردند.

بوبن میتف سرمربی، نیکولا واسیلف مربی و فرشید صادقی به عنوان سرپرست این تیم در این دیدار بودند.

انتهای پیام/88001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول