اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور

شهرداری همدان با برد به تعطیلات نیم‌فصل رفت

تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد در یک بازی خانگی و در آخرین هفته دور رفت لیگ دسته سه حریف خود مس شهربابک کرمان را مغلوب کند و با یک برد شیرین به تعطیلات رفت.

شهرداری همدان با برد به تعطیلات نیم‌فصل رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور رفت مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به پایان رسید و در یکی از این بازی‌ها تیم فصل شهرداری همدان موفق شد در یک دیدار خانگی میهمان خود مس شهر بابک کرمان را با شکست بدرقه کند.

در این مسابقه شاگردان هادی گل‌محمدی موفق شدند با دو گل که در نیمه دوم به ثمر رساندند حریف کرمانی خود را از پیش رو برداشته و با خیال آسوده به تعطیلات نیم‌فصل روند.

محسن وفایی در دقیقه 55 و مهدی عسگری در دقیقه 79 برای شهرداری گلزنی کردند و گل تساوی تیم میهمان در دقیقه 65 به ثمر رسید.

تیم شهرداری همدان با کسب این سه امتیاز ارزشمند خانگی جمع امتیازات خود را به عدد هشت رساند و در جایگاه نهم گروه 11 تیمی خود قرار گرفت.

مسابقات لیگ دسته سوم یک هفته تعطیل خواهد بود و هفته دوازدهم این مسابقات از پنجم اسفندماه آغاز خواهد شد که تیم شهرداری باید در همدان از تیم بازرگانی بهادری شیراز پذیرایی کند.

از باشگاه شهرداری همدان خبر می‌رسد که هادی گل‌محمدی سرمربی جوان این تیم قصد دارد از جمع شهرداری‌چی‌های همدانی بنا به دلایل بسیاری جدا شود و به احتمال زیاد جای خود را به محمد بهگندم یکی از مربیان همدانی دهد.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول