اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:

از عدم اعزام تیم جوانان والیبال به لیگ دسته یک بی‌خبریم

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از عدم اعزام تیم جوانان والیبال به لیگ دسته یک اعلام بی‌اطلاعی کرد.

از عدم اعزام تیم جوانان والیبال به لیگ دسته یک بی‌خبریم

حسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان با بیان اینکه تیم والیبال بزرگسالان شهرداری همدان در یک شرایط بد به این باشگاه تحمیل شد، افزود: نتایج دور رفت شاهدی بر این ادعاست که این تیم با بی‌تدبیری روانه مسابقات شده است.

وی افزود: به تازگی مطلع شدیم، تیم جوانان شهرداری که در مسابقات کرمانشاه و مرحله نخست حائز عنوان سومی شده و به مرحله بعد راه ‌یافته بود به مرحله بعدی اعزام نشده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: عدم حضور تیم جوانان شهرداری در مرحله دوم مسابقات دسته یک تبعات بدی برای والیبال همدان و باشگاه شهرداری داشته است.

به گفته وی؛ کسر دو امتیاز از تیم بزرگسالان و جریمه 100 میلیون ریالی جریمه‌ای است که از سوی فدراسیون برای انصراف تیم‌ها در نظر گرفته شده و این اصلاً برای ورزش همدان خوب نیست.

محمدی با اشاره به اینکه این بی‌تدبیری‌ها برای مجموعه ورزشی شهرداری جلوه مناسبی ندارد تصریح کرد: در سال‌های اخیر با تلاش همکاران شهرداری این مجموعه از «باشگاه» به «سازمان» ارتقا یافته که این گونه اتفاقات جایگاه همدان را در ورزش ایران متزلزل می‌کند.

وی ادامه داد: کسر امتیاز و جریمه نقدی و عدم حضور در مسابقات دقیقاً تداعی‌کننده اتفاقات سال‌های نه چندان دور والیبال شهرداری است که با تصمیم اعضای شورای شهر باعث انحلال تیم لیگ برتری این باشگاه شدند.

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: توجه به تیم‌های پایه، یکی از اولویت‌های باشگاه شهرداری همدان بوده و هست اما عدم ارائه اطلاعات دقیق از سوی هیئت والیبال، مشکلات زیادی را برای تیم‌داری شهرداری در رشته والیبال ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: مشکل مدرک سرمربی و الزام اعزام تیم جوانان در لیگ دسته یک مسائلی بود که نماینده هیئت والیبال باید به صورت شفاف به اعضای شورای شهر و مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره ارائه می‌کرد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

محمدی در مورد برگزاری جلسه هیئت مدیره و تصویب عدم حضور تیم جوانان در مرحله دوم لیگ یک ابراز داشت: مدت زیادی است که هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تشکیل نشده و این برای ما هم سئوال است که این مصوبه را مدیرعامل از چه کسانی گرفته است؟

تیم والیبال جوانان شهرداری همدان قرار بود در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال ایران شرکت کند که باشگاه شهرداری از اعزام این تیم به بهانه نداشتن ردیف بودجه امتناع کرده است.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول