اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

نبود بازیکنان اصلی کار را برای شهرداری همدان سخت کرده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از ابتدای مرحله دوم در هیچ یک از بازی‌ها، صد در صد بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، گفت: در مسابقه امروز نیز در نبود هفت بازیکن به مصاف تیم نطنز می‌رویم.

نبود بازیکنان اصلی کار را برای شهرداری همدان سخت کرده است

هادی گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در مرحله دوم مسابقات لیگ 3 رقابت‌ها به مراتب سخت‌تر از دور اول شده و تیم‌ها با شناخت بیشتری به مصاف هم می‌روند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز همه تیم‌ها روی بازی‌ها است، اضافه کرد: تیم‌ها در این مرحله از نظر جذب بازیکن، با وضعیت بهتری نسبت به قبل به میدان می‌روند و این باعث خواهد شد تا بازی‌ها از کیفیت‌ بالاتری برخوردار باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه نداشتن زمین تمرینی در ابتدای مرحله دوم تیم شهرداری را به شدت آزار داد، ابراز داشت: بارش برف و برودت هوای همدان در هفته‌های ابتدایی مرحله دوم مانع از انجام تمرینات مناسب شد که این موضوع شدیداً به تیم ما آسیب زد.

وی با بیان اینکه یک تیم فوتبال برای حفظ شرایط مطلوب، باید حداقل هفته‌ای 6 جلسه کار با توپ داشته باشد، افزود: از این رو ما در هفته‌های نخست از این وضعیت دور بودیم و منجر به این شد که چهار شکست متوالی را متحمل شویم.

گل‌محمدی ادامه داد: در هفته گذشته با وجود مشکلات پیش رو برای رسیدن به بوشهر و شهر خورموج، در یک هوای شرجی موفق شدیم یک امتیاز ارزشمند را برابر تیم ایرانجوان کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی امروز تیمش برابر تیم شاهین نوین نطنز خاطرنشان کرد: در بازی برابر نماینده نطنز باز هم چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم و این مشکل ما را چندبرابر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از ابتدای مرحله دوم در هیچیک از بازی‌ها 100 درصد بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، ابراز داشت: در مسابقه امروز هم با نبود هفت بازیکن به مصاف تیم نطنز می‌رویم.

وی گفت: پیمان احتضاظی، صابر صالحی و سعید بهرامی به دلیل محرومیت و مسائل انضباطی محروم هستند و در بازی امروز با نطنز توپ نمی‌زنند.

گل‌محمدی اظهار داشت: صادق دینی‌خواه، بهزارعرشی، محمد بالاوند و امین یادگاری نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم شهرداری نیستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شناختی از تیم شاهین نوین نطنز در اختیار دارند یا خیر؟ تصریح کرد: متأسفانه این تیم تنها چهار بازی را انجام داده و نتوانستیم فیلم بازی آن را به دست آورده و آنالیز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اضافه کرد: طی تماس با برخی از مربیان تیم‌ها، شناخت نسبی از این به دست آوردیم و سعی شد با آنالیز خوبی برای کسب امتیاز و پیروزی برابر این تیم به میدان رویم.

تا پایان هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب دو امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در مقابل تیم حریف تیم شاهین نوین نطنز با کسب سه امتیاز در جایگاه نهم جدول جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته هفتم مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه 25 دی ماه از ساعت 14 تیم فوتبال شهرداری همدان پذیرای تیم شاهین نوین نطنز خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول