اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان:

678 مددجوی کنگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: 678 مددجوی کنگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

678 مددجوی کنگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و در اسلام سفارش‌ها و تاکیدهای بسیار زیادی بر کمک به همنوعان و کمک به مستضعفان شده است.

وی افزود: کمیته امداد از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف اهتمام می‌ورزد و روز به روز شاهد خدمات بیشتر این نهاد هستیم.

شمس‌الدینی بیان کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از ادامه تحصیل مددجویان نهایت توان خود را به کار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: 223 نفر از مددجویان کمیته امداد کنگان دارای تحصیلات عالیه هستند.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کمیته امداد می‌کوشد تا با ارائه تشویق‌های مختلف مشوق خوبی برای ادامه تحصیل و سوادآموزی مددجویان شود.

وی افزود: در این راستا با تفاهم‌نامه‌ای که با نهضت سواد آموزی داشته‌ایم افراد بی‌سواد تحت حمایت شناسایی و برای سوادآموزی به مراکز نهضت معرفی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 223 نفر از مددجویان در تحصیلات عالیه، یک‌هزار و 445 نفر دیپلمه و متوسطه و یک‌هزار و 928 نیز بیسواد تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان هستند.

شمس‌الدینی با بیان اینکه کمیته امداد مددجویان خود را تحت پوشش بیمه‌های مختلف حمایت می‌کند، گفت: 687 مددجو کمیته امداد شهرستان کنگان بیمه شدند.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان در راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی افزود: یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان بیمه‌کردن آن‌ها است که در این راستا مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی شده و از مزایای این نوع بیمه بهره‌مند می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: 687 مددجو در این شهرستان بیمه هستند و 225 نفر از آنها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول