اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2700 خانوار

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2700 خانوار خبر داد.

خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2700 خانوار

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به جامعه هدف از اساسی‌ترین اهداف کمیته امداد است و برای بهبود خدمات و افزایش کیفی خدمات اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: در کنگان با همکاری خیران برنامه‌های خوبی برای افراد تحت پوشش انجام شده که رضایت این عزیزان را در پی داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 2700 خانوار خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 711 خانوار از خدمات مستمر این نهاد برخوردار هستند.

شمس‌الدینی ابراز داشت: کمیته امداد در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند آنها را تحت حمایت خود قرار می‌دهد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود خانواده‌ها و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و مالی موجب توانمند سازی آنها می‌شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی، کلاس‌های مشاوره خود باوری و سبک زندگی، مشاوره شغلی و اعطاء وام‌های مختلف از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در این راستاست.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان عنوان کرد: بیش از 2 هزار و 711 خانوار تحت حمایت مستمر کمیته امداد این شهرستان هستند که 6 هزار و 928 نفر را تشکیل می‌دهد.

شمس‌الدینی همچنین در زمینه جمع‌آوری نذورات مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: 7.6 میلیارد ریال در راستای جمع‌آوری نذورات قربانی جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان همچنین از بهره‌مندی 17 خانوار از انشعابات رایگان آب و برق روستایی در کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در این راستا 17 نفر از خانواده روستایی تحت حمایت کمیته امداد از انشعابات رایگان آب و برق بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول