اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ظرفیت‌های کنگان باید با همکاری بخش خصوصی رونق بگیرد

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌های کنگان باید با همکاری بخش خصوصی رونق بگیرد.

ظرفیت‌های کنگان باید با همکاری بخش خصوصی رونق بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در دیدار از شهرستان کنگان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یک مقطع تاریخی در ایران است و بزرگداشت این ایام امری لازم و ضروری است.

وی اذعان کرد: کنگان دارای شرایط مهمی است و رسیدگی به این شهرستان امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های مهم و قابلیت‌های اقتصادی در شهرستان کنگان باید این ظرفیت‌ها با همکاری بخش خصوصی رونق بگیرد.

سالاری ابراز داشت: منطقه کنگان یک شرائط استثنایی نسبت به دیگر مناطق دارد و دارای قابلیت‌های مهم اقتصادی، گردشگری  منحصر به فرد دارد که باید از این امکانات بهره کافی برده شود.

وی بر تقویت گروه‌ها و اتحادیه‌های صنفی در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها که نیاز منطقه است و درآمد مناسبی دارد باید در شهرستان کنگان تاسیس شود که اثرات قبل توجهی در بخش‌های مختلف به همراه دارد.

استاندار بوشهر تصریج کرد: با توجه به اجرای طرح‌های عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع زیردستی در شهرستان کنگان، تاسیس شرکت‌های پایه و مشاور در این شهرستان ضروری است.

سالاری ظرفیت دریا در کنگان را یک فرصت دانست و گفت: این ظرفیت باید با جذب سرمایه‌گذاران رونق بگیرد تا به اهدافی که برای آینده کنگان ترسیم شده است دست یابیم.

وی منطقه تاریخی سیراف را از دیگر ویژگی‌های شهرستان کنگان برشمرد و افزود: شهر تاریخی سیراف که به عنوان نماد حاکمیت ایران در آبراه خلیج فارس محسوب می‌شود باید در شناساندن این بندر چند هزار ساله و استفاده از بخش توریسم و گردشگری آن استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول