اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

فعالیت 23 کانون فرهنگی و تبلیغی کنگان در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 23 کانون فرهنگی و تبلیغی این شهرستان در برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

فعالیت 23 کانون فرهنگی و تبلیغی کنگان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در آیین اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فحر در کنگان اظهار داشت: تبلیغات اسلامی کنگان تاکنون برنامه‌های متنوعی در دهه فجر اجرایی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت 23 کانون فرهنگی و تبلیغی این شهرستان در برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

اهرمی تاکید کرد: بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگ مردی فرزانه و روحانی و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: 22 بهمن پیش از آن که حکایت از پیروزی ملت داشته باشد گواه کارآمدی اندیشه دینی و نقش مؤثر ایمان و باورهای دینی در پیدایش حرکت‌های فراگیر و بنیادین اجتماعی است که همین نکته مشخصه اصلی انقلاب اسلامی ایران در میان دیگر انقلاب‌های بزرگ جهان است.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده تعداد 23 کانون فرهنگی و تبلیغی وابسته به این اداره با ستادهای اصلی و فرعی دهه فجر در سطح روستاها و شهرهای تابعه همکاری دارند و به اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و تزیین و آذین‌بندی مساجد محلات و روستاها می‌پردازند.

اهرمی یادآور شد: این اداره در راستای رسالت سازمانی خود و ترویج شعائر اسلامی به تکریم مناسبت‌ها از جمله دهه مبارکه فجر با اقداماتی شامل تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای امام خمینی (ره) توسط شبکه تبلیغی، روحانیون مستقر، اعزامی و بومی، نصب بنر عملکرد مراکز قرآنی شهرستان، برگزاری گفتمان‌های دینی محوری، برپایی محافل قرآنی، نصب بنر و پلاکارد، مشارکت در برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های دهه فجر، مشارکت در جشن‌های محلی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌پردازد.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول