اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 56.4 میلیارد ریال انجام شد

افتتاح همزمان سه پروژه برق‌رسانی در شهرستان کنگان

با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، سه پروژه بزرگ برق‌رسانی با اعتبار 56.4 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح همزمان سه پروژه برق‌رسانی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بعد از ظهر امروز در این آیین ایستگاه 132 کیلوولت کنگان با اعتبار 1.4 میلیارد ریال، فاز یک طرح جامع فیبر نوری با اعتبار 20 میلیارد ریال و دو دستگاه پست سیار 132 کیلوولت با اعتبار 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند. 

استاندار بوشهر در این آیین با تبریک دهه فجر اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید از تمام توان و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

مصطفی سالاری افزود: خدمت به مردم باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد و برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق مختلف استان نباید کوتاهی کنیم. 

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر نیز اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان شاهد موفقیت‌های خوبی در صنعت برق هستیم و در حالی که دشمن فکر می‌کرد کارها می‌خوابد ولی ملت ایران با گام‌های استوار در مسیر رشد و اعتلای بیشتر در حرکت است.

محمدرضا مشفقیان افزود: امسال مردم شریف ایران اسلامی در 22 بهمن ماه ثابت می‌کنند که پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند و هرگز دست از ارزش‌ها نخواهند کشید.

وی با اشاره به توسعه برق‌رسانی در این استان گفت: 35 سال پیش در شهرستان کنگان تنها 15 مگاوات برق وجود داشت و این مهم در سال 70 به بیش از 66 مگاوات رسید.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر یادآور شد: اکنون بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب ظرفیت برق کنگان به 700 مگاوات رسیده که یک موفقیت بسیار ارزشمند و مهم است.

مشفقیان بیان کرد: هم‌اکنون می‌توانیم اعلام کنیم که هر نوع صنعتی که وارد استان شود که به برق نیاز داشته باشد در کمتر از دو هفته برقدار می‌شود و هیچ گونه محدودیتی نداریم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول